🔥İndirim Samsung Galaxy Tab S11 26.099tl

Hocam film,dizi bazen oyun bazen de ders için kullanılacak yani her çeşitte kullanılacak iş görür mü oyunlarda fps çok az olur mu yoksa bu fiyata daha iyisi alınabilir mi ?
Bu fiyata ikinci elden M4 tablet düşürürsen daha iyi bir seçim yapmış olursun ancak, genel kullanım için uygun bir tablet. FPS konusunda da üzmez.
 
Şans hocam, düşerse. Teşhir ürünleri bunlar. Ama hemen hepsi her 2. elden daha temizler. Mesela lansman var, çıkarıyorlar 2 hafta standlarında duruyor. Ürünün sıfır satışı bitince ya da stok bitirmeye girince; teşhir de satılması için teşhir fiyatı giriliyor.
bu ürünün satışı 2 yıl daha sürer hocam teşhir e gireceğini sanmıyorum. 18 e ultrayı bırakın düzü bile satılsa havada kaparlar.
 
düz not almak için bunun kalemi daha iyi ama apple pencil pro daha işlevsel, çizim için vs daha iyi ama onun uçları sert, bununki silikonlu
tabi aradaki fiyat farkını da katmak lazım
ben bununla ipad pro m4 arasında kalmıştım geçen sene eylülde alırken
arada %50 fiyat farkı olduğu için bunu aldım
şu an ipad pro m4 almak istesem 2. el almam gerekecek sıfırlarının stokları bitti
ipad pro m5 almak istesem 60kydı hatta zam geliyor 78 olacak yakında
2.el M4 Pro'lar da pahalı. Yine 37.000TL'ye garantili, kılıf ve kalemli şeklinde ilanlar var ama bilemiyorum. S11 Ultra'ya baktım adamlar 35.000TL yazmış, sıfırı kaç para zaten .D
 
tabletin en sevdiğim yanı güneşte ekranı gözükmeyen telefonlar bile varken bunun ekranı hiç etkilenmiyor parlaklığı sağ olsun 1600 nit
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2.el M4 Pro'lar da pahalı. Yine 37.000TL'ye garantili, kılıf ve kalemli şeklinde ilanlar var ama bilemiyorum. S11 Ultra'ya baktım adamlar 35.000TL yazmış, sıfırı kaç para zaten .D
40k :ROFLMAO:
ben s12 ultra ya da s13 ultra bekliyorum, s12 ultrada 3000 nit tandem panel olabilirmiş ama kesin değil
 
tabletin en sevdiğim yanı güneşte ekranı gözükmeyen telefonlar bile varken bunun ekranı hiç etkilenmiyor parlaklığı sağ olsun 1600 nit
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


40k :ROFLMAO:
ben s12 ultra ya da s13 ultra bekliyorum, s12 ultrada 3000 nit tandem panel olabilirmiş ama kesin değil
Birazdaha beklersem bende S12 Ultra'nın teşhirini alacam. Kalemde mükemmel bir sıçrayış yapacaklarını bilsem beklemeye değer.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

256 gb ise iyi fiyat
Maalesef 128GB, ama SD Kart girişi var.
 
Normal fiyatı 27-28.000TL'leri seyrederken dönem içi en düşük fiyata yaklaşmış. Ben almayı düşünüyorum fakat ekran çerçeve oranı biraz tedirgin ediyor.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
çok iyi
ben de kasım ayında öğrenci indirimiyle 26350'ye almıştım. S9 fe kardeşime vermiştim sonra ihtiyaç oldu buna geçtim büyük bir fark var arada. Hoparlöründen tut kalemine, ekrandan tut akıcılığa her şeyde
 
Ben öğrenci indirimi ile aldım 25k ya ama kutuyu açmaya cesaret edemedim kumlanma sorunu varmış ekranda herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

28e 256 gb almıştım aylardır kullanıyorum mükemmel tablet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


air m3ten iş yükü hariç bariz daha iyi
Hocam ekranda kumlanma var mı
 
Ben öğrenci indirimi ile aldım 25k ya ama kutuyu açmaya cesaret edemedim kumlanma sorunu varmış ekranda herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam ekranda kumlanma var mı
biraz var ama oled monitörde de de var özellikle gri renklerde ,o yüzden fark etmedim galiba,
temperli cam ekran koruyucu kullanıyorum o da biraz artırıyor olabilir, rahatsız eden bir şey değil olsa ben rahatsız olurdum
 
Bende tab s9 128 var sd card ile kullanıyorum çok memnunum sadece ekran küçük geliyo artık 35 e filan ultra düşse direk alırım
 
biraz var ama oled monitörde de de var özellikle gri renklerde ,o yüzden fark etmedim galiba,
temperli cam ekran koruyucu kullanıyorum o da biraz artırıyor olabilir, rahatsız eden bir şey değil olsa ben rahatsız olurdum
Benim Mısır papirüslerle yarışır seviyede eskilikte olan Samsung tablette bile kumlanma yok bu S11'de yine belli bir seviyede de olsa varsa bir uzaklaştım S11'den.
 
Geri
Top