🔥İndirim Samsung Galaxy Tab S11 26.099tl

Katılım
7 Mayıs 2026
Mesajlar
331
Reaksiyon skoru
154
Normal fiyatı 27-28.000TL'leri seyrederken dönem içi en düşük fiyata yaklaşmış. Ben almayı düşünüyorum fakat ekran çerçeve oranı biraz tedirgin ediyor.
1000018710.webp
1000018712.webp
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Normal fiyatı 27-28.000TL'leri seyrederken dönem içi en düşük fiyata yaklaşmış. Ben almayı düşünüyorum fakat ekran çerçeve oranı biraz tedirgin ediyor.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
28e 256 gb almıştım aylardır kullanıyorum mükemmel tablet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Son apple zamlarından sonra alacak olan icin iyi secenek
air m3ten iş yükü hariç bariz daha iyi
 
Tabletleri hep vatan'ın teşhirinden alırım. Varsa vatanda arkadaşınız falan sorun tablet lazımsa. Komik rakamlara satıyorlar. Nokta hatasız s11 ultra 18 bin liraya satılıyor ve cihazların hemen hepsi sıfırdan farksız
 
Film ve dizi izlemek için fazla mı gelir?
Yeterli hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabletleri hep vatan'ın teşhirinden alırım. Varsa vatanda arkadaşınız falan sorun tablet lazımsa. Komik rakamlara satıyorlar. Nokta hatasız s11 ultra 18 bin liraya satılıyor ve cihazların hemen hepsi sıfırdan farksız
İkinci elden Ultra model bakmak yordu. Bu teşhir ürünlerin fiyatlarına nereden bakabiliriz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

28e 256 gb almıştım aylardır kullanıyorum mükemmel tablet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


air m3ten iş yükü hariç bariz daha iyi
Hocam kaleminden memnun musunuz? Çoğu kişi Apple Pencil daha iyi diyor.
 
Hocam film,dizi bazen oyun bazen de ders için kullanılacak yani her çeşitte kullanılacak iş görür mü oyunlarda fps çok az olur mu yoksa bu fiyata daha iyisi alınabilir mi ?
 
Daha geçen Cumartesi günü Trendyol'dan öğrenci indirimi ile 26200 TL'ye aldım. Daha inmez derken 26k'ya inmiş fiyatı. Ablama almıştım hediye olarak Şu an şarj oluyor. Kendi YouTube kanalım için videosunu yapmaya çalışıyorum. Tablet bana kalırsa çok pratik ve çok güzel. Ben tablet kullanmam ama hoşuma gitti. At çantaya götür her yere. Ekranı çok güzel, hoparlörü biraz beklentimin altında olsa da 26K için çok uzun ömürlü bir tablet. İçinden 2 metre 45W destekli kablo da çıktı.
 
Yeterli hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İkinci elden Ultra model bakmak yordu. Bu teşhir ürünlerin fiyatlarına nereden bakabiliriz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam kaleminden memnun musunuz? Çoğu kişi Apple Pencil daha iyi diyor.
düz not almak için bunun kalemi daha iyi ama apple pencil pro daha işlevsel, çizim için vs daha iyi ama onun uçları sert, bununki silikonlu
tabi aradaki fiyat farkını da katmak lazım
ben bununla ipad pro m4 arasında kalmıştım geçen sene eylülde alırken
arada %50 fiyat farkı olduğu için bunu aldım
şu an ipad pro m4 almak istesem 2. el almam gerekecek sıfırlarının stokları bitti
ipad pro m5 almak istesem 60kydı hatta zam geliyor 78 olacak yakında
 
Yeterli hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İkinci elden Ultra model bakmak yordu. Bu teşhir ürünlerin fiyatlarına nereden bakabiliriz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam kaleminden memnun musunuz? Çoğu kişi Apple Pencil daha iyi diyor.
Hocam bir mağazada sorabilirsiniz. Ben arkadaşım var çalışan, ona sorduruyordum. Kendisi 6 ay önce S10 Ultra idi sanırım, 16 bine aldı sıfır sayılacak halde. Ben de sayesinde S9'u 10 bine aldım sıfır halde resmen 3 4 ay kadar önce. Ve yine S11 Ultra'yı da teşhir'de 18'e satmışlardı 2 ay önce kadar.
 
Tabletleri hep vatan'ın teşhirinden alırım. Varsa vatanda arkadaşınız falan sorun tablet lazımsa. Komik rakamlara satıyorlar. Nokta hatasız s11 ultra 18 bin liraya satılıyor ve cihazların hemen hepsi sıfırdan farksız
18 e nerde tab s11 ultra hocam hemen alalım
 
Hocam film,dizi bazen oyun bazen de ders için kullanılacak yani her çeşitte kullanılacak iş görür mü oyunlarda fps çok az olur mu yoksa bu fiyata daha iyisi alınabilir mi ?
120 fps pubg ısınmadan oynarsın ama daha üst oyunlara zor, mesela ray tracing isteyen araba oyunlarında falan zorlanıyor
8 gen 5 de zorlanıyor zaten o tarz oyunları bilgisayarından oynarsın
128 gb bana yetmezdi şahsen ona göre alın
6-7 yıl kullanılacak tablet ya 256 gb ya 512 gb olmalı bence
 
18 e nerde tab s11 ultra hocam hemen alalım
Şans hocam, düşerse. Teşhir ürünleri bunlar. Ama hemen hepsi her 2. elden daha temizler. Mesela lansman var, çıkarıyorlar 2 hafta standlarında duruyor. Ürünün sıfır satışı bitince ya da stok bitirmeye girince; teşhir de satılması için teşhir fiyatı giriliyor.

3 ay önce faturalı, 1 sene daha garantili + 1 sene uzatılmış vatan garantisi ile S9 aldım ben. Nokta çizik yok, batarya %100'de. 11 bin lira verdim her şey dahil. Bu sırada S9'ların 2. elleri 17-18 bandıydı ve garantisiz, ne haldeler bilinmezdi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,928
Mesajlar
11,082,569
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top