Miniled'in oyuna bir katkısı yok yine eski tip va/ips panel kullanıyor miniledler.Oledler bayadır düşüyor. Yurtdışına göre çok pahalıydı. Şimdi bir bakayım dedim yurtdışı fiyatına baya yakın hale gelmiş bu model özelinde. Yanık manık muhabbetlerinden dolayı hiç ısınamadım şu oledlere ben ipsden devam. Güzel miniled denk gelirse onu alırım belki
Bunun 32 inch olenı var amazonda 36k 9 taksit ben onu aldım gayet güzel bir monitör herkese tavsiye ederim.
Hangi modelRog a 54k verdimeden önce cıkaydı karşıma keşke![]()
P27udcmHangi model
Hayırlı olsun kral onu alsaydım bunu alsaydım diye diye keyfini çıkaramazsın fp olarak bu daha iyi tabi ama güzel monitör almışsın keyfine bak.P27udcm
32" olanı bir önceki nesil hocam.
Bu model 4. nesil.
Daha geliştirilmiş ve uzun ömürlü olan üst versiyonu.
Bu bilgiye nereden ulaştınız? Kendi sitesinde bile böyle bir bilgi yok?
aynen usta nerdeyse fiyat farkı 2 kat o yüzden değmezdi bence ama güzel memnunumHayırlı olsun kral onu alsaydım bunu alsaydım diye diye keyfini çıkaramazsın fp olarak bu daha iyi tabi ama güzel monitör almışsın keyfine bak.