Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

Çek kullanılmıyor dimi gaming gecesinde
1782494664107.webp

böyle yazıyor muhtemelen kullanılamıyordur
 
Arkadaşlar indirme girecek segotep fz6 pro thermalright assasin king 120 se'den iyi midir? Şu an 1500, 1200'e falan düşse aynı fiyat nerdeyse. Hangisi daha iyi?
 
BİR SORUM VAR GAMİNG GECESİNDE KAMPANYALI OEM PAKETLERDE ÖZELLEŞTİRME YAPABİLİYOR MUYUZ BİR SİSTEMİ BEĞENDİM AMA KASA VE SOĞUTUCUYU DEĞİŞTİRSEM HARİKA OLUR
 
Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 Soket AM5 DDR5 10k ve altına düşerse alınır mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,193
Mesajlar
11,085,165
Üyeler
198,261
Son üye
Ali Çınarw2
   
Geri
Top