2k OLED Monitör Önerisi

2560x1440 çözünürlüğe daha yeni altpiksel dizilimi yapı düzeni gelmedi, 500hz yenileme hızı seni kandırmasın ayrıca bunlar daha eski nesil.

16:9 27" istiyorsan acelen varsa hemen alacaksan UHD 3840x2160 gigabyte mo27u2 modeline yönel al.

İleride 27" ve 32" ye de getirilecek bu subpixel layout daha iyi sonuç veriyor.


 
Son düzenleme:
hayır aynı zaten 2k da alsan %100 yükte maks frekans ve güçte çalışacak kart. Sen çok yanlış düşünüyorsun, asıl ekran kartı tam güçte çalışamıyorsa kartta sorun var demektir :D güzel soğutabiliyorsan hiçbir zararı yok
genellikle mmo tarzı oyunlar oynarım az fps ve belki bi kaç tane hikayeli daha fazla fps alıp rahat rahat oynamak varken daha az fps almak bilmiyorum ve ilerde illaki 4k da ayar kısacaksın bu kart da
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2560x1440 çözünürlüğe daha yeni altpiksel dizilimi yapı düzeni gelmedi, 500hz yenileme hızı seni kandırmasın ayrıca bunlar daha eski nesil.

16:9 27" istiyorsan acelen varsa hemen alacaksan UHD 3840x2160 gigabyte mo27u2 modeline yönel al.

İleride 27"ve 32" yede getirilecek bu subpixel layout daha iyi sonuç veriyor.

ilginç bi şekilde herkes bu mo27u2 yi öneriyor nedense
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,216
Mesajlar
11,085,400
Üyeler
198,268
Son üye
PhoeniX^
   
Geri
Top