arda505
80+
- Katılım
- 8 Aralık 2025
- Mesajlar
- 340
- Reaksiyon skoru
- 135
2560x1440 çözünürlüğe daha yeni altpiksel dizilimi yapı düzeni gelmedi, 500hz yenileme hızı seni kandırmasın ayrıca bunlar daha eski nesil.
16:9 27" istiyorsan acelen varsa hemen alacaksan UHD 3840x2160 gigabyte mo27u2 modeline yönel al.
İleride 27" ve 32" ye de getirilecek bu subpixel layout daha iyi sonuç veriyor.
www.reddit.com
16:9 27" istiyorsan acelen varsa hemen alacaksan UHD 3840x2160 gigabyte mo27u2 modeline yönel al.
İleride 27" ve 32" ye de getirilecek bu subpixel layout daha iyi sonuç veriyor.
Monitör Tavsiyeleri
MSI MPG 341CQR QD-OLED X36 ile MSI MPG 271QR QD-OLED X50 kıyası Aynı ppi olmasına rağmen yeni rgb yapı düzeniyle bayağı gelişme var. Netlik artışı olması güzel, color fringing renklenme saçaklanma üzerinde de geliştirme var parlaklık artışı zaten direkt göze çarpıyor.
forum.donanimhaber.com
Reddit - Please wait for verification
Son düzenleme: