Lıan Lı V100r Siyah 750w 80+ Gold Psu Nedir?

Katılım
7 Haziran 2026
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
1
Arkadaşlar merhabalar, parça parça sistem toplamaya çalışıyorum kasa ve psu alacağım. Önceliğim psu olacak. Bu kasayı almayı düşüyordum psu olmadan ama psu içeren versiyonuda varmış. Ancak psu özellikleri nedir öğrenemedim. Nereden bulabilirim?
Kaliteli bir şey değilse https://www.vatanbilgisayar.com/msi-mag-a750bn-pcie5-ii-750w-80-plus-bronze-guc-kaynagi.html bu güç kaynağını alıp kasayı sonraya bırakacağım. Bu tercih mantıklımıdır?

 
Psu ya bütçeniz nedir ?
 
Aynı kasanın kurulumunu daha 2 gün önce yaptım. Kasa cidden güzel. ben psusuz halini indirimle falan 3800emi ne aldıydım. Fanlarıyla olsun tasarımıyla olsun rgbsi ile olsun(ben normalde rgb sevmezdim benim bile hoşuma gitti ) ferahlığıyla olsun gerçekten hoş bir kasa. tavsiye ederim. ufak tefek eksileri var ama onlarda göze batmıyor ( kablo deliklerinde kauçuk koruma malzemesi yok vs)
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-06-27 at 19.41.39.webp
    WhatsApp Image 2026-06-27 at 19.41.39.webp
    130.5 KB · Hit: 20
Aynı kasanın kurulumunu daha 2 gün önce yaptım. Kasa cidden güzel. ben psusuz halini indirimle falan 3800emi ne aldıydım. Fanlarıyla olsun tasarımıyla olsun rgbsi ile olsun(ben normalde rgb sevmezdim benim bile hoşuma gitti ) ferahlığıyla olsun gerçekten hoş bir kasa. tavsiye ederim. ufak tefek eksileri var ama onlarda göze batmıyor ( kablo deliklerinde kauçuk koruma malzemesi yok vs)
kasayı bende beğendim MSI MAG Pano 100R PZ ile arasında tercih yapacağım. Sistemi msi dizmek istiyorum ve dikey ekran kartı destekliyor. Psu aldıktan sonra işlemci soğutucu ve son tercih kasa kalıyor.
 
bende aynı senin kafadaydım aslında . Anakart msi ekran kartı msi sıvı soğutma alsam o da msi olacaktı kasayıda msi mı alsam diyordum hatta senin attığın modele de çok yükselmiştim . Sonradan düşündüm ne gerek var hem fazla para vericem hem de çok anlamlı olmayacak diye kasamı lianlinin bu modelini aldım(anakartın arkasına montajlanan psulu akvaryum kasaları sevmediğimden) . Sıvı soğutma alırsam da arctic liquid freezer ııı alıcam msila aşağı yukarı aynı para zaten. O yüzden seni yönlendirmek istemem ama hepsini msi yapmasan da sistemin seni güzel mutlu ediyor ya :D bu kasada dieky ekran kartı montajı yok bu arada onu da eksi yan olarak söyleyebilirim.
 
Arkadaşlar merhabalar, parça parça sistem toplamaya çalışıyorum kasa ve psu alacağım. Önceliğim psu olacak. Bu kasayı almayı düşüyordum psu olmadan ama psu içeren versiyonuda varmış. Ancak psu özellikleri nedir öğrenemedim. Nereden bulabilirim?
Kaliteli bir şey değilse https://www.vatanbilgisayar.com/msi-mag-a750bn-pcie5-ii-750w-80-plus-bronze-guc-kaynagi.html bu güç kaynağını alıp kasayı sonraya bırakacağım. Bu tercih mantıklımıdır?


Bu Ürünü Alman Senin İçin Daha İyi Olur .
 
Kaliteli bir psu ile kombinlenebilir.Fiyat güzel.

Fiyatı çok makul listeye ekledim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu Ürünü Alman Senin İçin Daha İyi Olur .
Gayet güzel takipteyim teşekkürler.
 
Arkadaşlar merhabalar, parça parça sistem toplamaya çalışıyorum kasa ve psu alacağım. Önceliğim psu olacak. Bu kasayı almayı düşüyordum psu olmadan ama psu içeren versiyonuda varmış. Ancak psu özellikleri nedir öğrenemedim. Nereden bulabilirim?
Kaliteli bir şey değilse https://www.vatanbilgisayar.com/msi-mag-a750bn-pcie5-ii-750w-80-plus-bronze-guc-kaynagi.html bu güç kaynağını alıp kasayı sonraya bırakacağım. Bu tercih mantıklımıdır?

Lian Li markası A tier yani en üst düzey kalite seviyesinde bir markadır ama kasa içi gelen psu da kalite demeyimde güç bağlanyı çıkışları daha kısıtlı olabiliyor.
 
Geri
Top