Mini PC mi Laptopmu?

Deepcool ch170 plus bu kasayı araştır.Hem micro atx anakart hem normal psu takabiliyorsun.Yan panelide cam.Boyutuda çok değil.Birde hyte revolt 3 var ama ona sadece mini itx sığıyor.XPG Valor Air Nano var fiyatı iyi ama boyutu daha büyük bunlardan.Jumbum sitesine bak orada küçük boyutlu kasalar var.
 
Deepcool ch170 plus bu kasayı araştır.Hem micro atx anakart hem normal psu takabiliyorsun.Yan panelide cam.Boyutuda çok değil.Birde hyte revolt 3 var ama ona sadece mini itx sığıyor.XPG Valor Air Nano var fiyatı iyi ama boyutu daha büyük bunlardan.Jumbum sitesine bak orada küçük boyutlu kasalar var.
hyte revolt güzel ekran kartı 3 fanlı filan değişmeye gerek kalmaz. deepcool olanada baktm onda güzel yerleştirme güzel seçimler ile çok güzel durucak bir kasaya benziyor. Güzel kasalar fakat fiyatlar çok saçma. hyte olan baya hoşuma gitti sıvı soğutucuda takılıyor 2 fanlı.
buda hoş kasaymış kule tipi filanda takılabilir ve gayet güzel durur hatta 3 fanlı ekran katıda takılabilir gibi duruyor fanları çok büyük olmayan bi kart. sadece bu kasaların fiyatları çok absürt geldi 3d printerim var çok sağlam birşekilde bu tarz bir şey basabilirmiyim acaba birleştirmeli. biraz zor gibi duruyor fakat küçücük kasanın 6-10k aralarında olması can sıkıcı. ama bu kasada baya hoşuma gitti tam 3 fanlı ekran kartıda sığıcak bi boyda duruyor kule tipi güzel bir soğutucu ile baya hoş durabilir.
 
hyte revolt güzel ekran kartı 3 fanlı filan değişmeye gerek kalmaz. deepcool olanada baktm onda güzel yerleştirme güzel seçimler ile çok güzel durucak bir kasaya benziyor. Güzel kasalar fakat fiyatlar çok saçma. hyte olan baya hoşuma gitti sıvı soğutucuda takılıyor 2 fanlı.

buda hoş kasaymış kule tipi filanda takılabilir ve gayet güzel durur hatta 3 fanlı ekran katıda takılabilir gibi duruyor fanları çok büyük olmayan bi kart. sadece bu kasaların fiyatları çok absürt geldi 3d printerim var çok sağlam birşekilde bu tarz bir şey basabilirmiyim acaba birleştirmeli. biraz zor gibi duruyor fakat küçücük kasanın 6-10k aralarında olması can sıkıcı. ama bu kasada baya hoşuma gitti tam 3 fanlı ekran kartıda sığıcak bi boyda duruyor kule tipi güzel bir soğutucu ile baya hoş durabilir.
3d yazıcı ile yapılabilir ama maliyeti ne olur bilmiyorum. Basarken birçok sorun yasayabilirsin. Arkadaşım 3d yazıcı ile kasa yaptı ve kullanıyor.
 
3d yazıcı ile yapılabilir ama maliyeti ne olur bilmiyorum. Basarken birçok sorun yasayabilirsin. Arkadaşım 3d yazıcı ile kasa yaptı ve kullanıyor.
sorunlar birşekil halledilirde bu tarz kasa modeli nasıl nereden bulucam sorun orada. kendim tasarlıyamam o tarz bir bilgim yok.
 
sorunlar birşekil halledilirde bu tarz kasa modeli nasıl nereden bulucam sorun orada. kendim tasarlıyamam o tarz bir bilgim yok.
İnternetten bulabilir misin bilmiyorum. O kadar küçük değil ama fikir vermesi için bakabilirsin.
 
hyte revolt güzel ekran kartı 3 fanlı filan değişmeye gerek kalmaz. deepcool olanada baktm onda güzel yerleştirme güzel seçimler ile çok güzel durucak bir kasaya benziyor. Güzel kasalar fakat fiyatlar çok saçma. hyte olan baya hoşuma gitti sıvı soğutucuda takılıyor 2 fanlı.

buda hoş kasaymış kule tipi filanda takılabilir ve gayet güzel durur hatta 3 fanlı ekran katıda takılabilir gibi duruyor fanları çok büyük olmayan bi kart. sadece bu kasaların fiyatları çok absürt geldi 3d printerim var çok sağlam birşekilde bu tarz bir şey basabilirmiyim acaba birleştirmeli. biraz zor gibi duruyor fakat küçücük kasanın 6-10k aralarında olması can sıkıcı. ama bu kasada baya hoşuma gitti tam 3 fanlı ekran kartıda sığıcak bi boyda duruyor kule tipi güzel bir soğutucu ile baya hoş durabilir.
Kasalar küçüldükçe fiyat artıyor.Üstelik sadece kasa değil psu dahil anakart fiyatlarıda uçuyor.Printerda yapsanda istediğin verimi alamazsın.Malesef ki mini sistem dizmek düşük bütçeli insanların yapabileceği bir şey değil.Hobi olarak düşünüceksin.
 
Önceden Rog’un en üst seviye laptopunu kullanıyordum onda bile birsürü problem yaşadım (yazılımsal ısı vb.)

Bence donanımsal olarak güçlü ama taşınabilir bir mini pc toplayabilirsin.
 
Kasalar küçüldükçe fiyat artıyor.Üstelik sadece kasa değil psu dahil anakart fiyatlarıda uçuyor.Printerda yapsanda istediğin verimi alamazsın.Malesef ki mini sistem dizmek düşük bütçeli insanların yapabileceği bir şey değil.Hobi olarak düşünüceksin.
bu atılan kasalarda bi problem yok daha küçüğü olarak bakarsak evet haklısında bu kasalarda birtek anakart değiştirmem gerekiyor gibi sıvı soğutucuyla beraber.
İnternetten bulabilir misin bilmiyorum. O kadar küçük değil ama fikir vermesi için bakabilirsin.
İnternette illa vardır fakat işte bulması sıkıntı bir bakayım.
 
Önceden Rog’un en üst seviye laptopunu kullanıyordum onda bile birsürü problem yaşadım (yazılımsal ısı vb.)

Bence donanımsal olarak güçlü ama taşınabilir bir mini pc toplayabilirsin.
 
Önceden Rog’un en üst seviye laptopunu kullanıyordum onda bile birsürü problem yaşadım (yazılımsal ısı vb.)

Bence donanımsal olarak güçlü ama taşınabilir bir mini pc toplayabilirsin.
mini pc yapılabilir güzel bir şey bu yeni videodaki özellikle çok hoşuma gitti fakat masraflı ve onun gibi güçlü bir şey bulmam lazımki upgrade ediyim. şuan aklımda olan arkadaşların attığı kasalar gibi birşeye kurulum yapmak onlarında kasası saçma fiyatlarda o yüzden emin olamıyorum. yada printer ile basmayı denicem bulabilirsem dosya vs.
 
mini pc yapılabilir güzel bir şey bu yeni videodaki özellikle çok hoşuma gitti fakat masraflı ve onun gibi güçlü bir şey bulmam lazımki upgrade ediyim. şuan aklımda olan arkadaşların attığı kasalar gibi birşeye kurulum yapmak onlarında kasası saçma fiyatlarda o yüzden emin olamıyorum. yada printer ile basmayı denicem bulabilirsem dosya vs.
Benim de hep mini PC yapma gibi bir hayalim vardı, elime bir mtx anakart geçti buradan da biri önerdi Game Master GM-X1 diye bir kasa aldım kuponla 1200₺ gibi bir fiyata geldi o kasaya sistemi topladım matx bakıyorsanız o kasayı değerlendirebilirsiniz ama daha küçük ITX tarzı bir şey istiyorsanız o zaman kasa anakart gibi parçalar biraz daha pahalı olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mini pc yapılabilir güzel bir şey bu yeni videodaki özellikle çok hoşuma gitti fakat masraflı ve onun gibi güçlü bir şey bulmam lazımki upgrade ediyim. şuan aklımda olan arkadaşların attığı kasalar gibi birşeye kurulum yapmak onlarında kasası saçma fiyatlarda o yüzden emin olamıyorum. yada printer ile basmayı denicem bulabilirsem dosya vs.
Bence 3D Baskı işine hiç girmeyin kasa metal olunca aynı zamanda topraklama görevi de görüyor plastik olması pek sağlıklı değil, amazona da bakabilirsiniz orada da bazen karşıma güzel mini kasalar çıkıyor, kompakt taşıma kulpu olan bir model görmüştüm o da baya hoşuma gitmişti
 
Son düzenleme:
Benim de hep mini PC yapma gibi bir hayalim vardı, elime bir mtx anakart geçti buradan da biri önerdi Game Master GM-X1 diye bir kasa aldım kuponla 1200₺ gibi bir fiyata geldi o kasaya sistemi topladım matx bakıyorsanız o kasayı değerlendirebilirsiniz ama daha küçük ITX tarzı bir şey istiyorsanız o zaman kasa anakart gibi parçalar biraz daha pahalı olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bence 3D Baskı işine hiç girmeyin kasa metal olunca aynı zamanda topraklama görevi de görüyor plastik olması pek sağlıklı değil, amazona da bakabilirsiniz orada da bazen karşıma güzel mini kasalar çıkıyor, kompakt taşıma kulpu olan bir model görmüştüm o da baya hoşuma gitmişti
o tarz kasalardan daha küçük kasalar istiyorum hocam. mini pc ilerde yapmayı düünüyorum fakat şuanlık bu atılanlar gibi istiyorum. şansımı bi 3d baskıda denyebilirim bulamazsam uyguna
 
Geri
Top