Ram Yükseltme Hakkında

Spawl

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
1,667
Reaksiyon skoru
527
aizce 16 ramı 8 mi yapıyım yoksa r5 3600ü r5 2600x mi yapıyım hangisini kısıyım
 
Neden sistem özelliklerini kısıyorsunuz dediğiniz şeyi tam anlamadım
 
Adam demişki işlemciden mi kısayım yoksa ramden mi ramden kısın aynı ramden biraz zaman geçince üstüne eklersiniz.
 
3600 kalsın ram'i ilerde de eklersin.
 
Geri
Top