Wi-fi yavaşlama (modem önerisi)

BehzatÇ.

80+ Bronze
Katılım
9 Ekim 2020
Mesajlar
902
Reaksiyon skoru
361
Huawei HG658c V2 marka modem kullanıyorum Kablolu olarak bağlantıda hiçbir sorun yok gayet hızlı donma kasma yok 35mbit hız alıyoruz fakat iş mobile yada wireless a gelince laptop telefon veya tv box yani kablosuz bağlantıda herhangi bir video donmadan izlenmiyor nasıl çözüm bulabilirim modem değiştirmek mi gerekiyor gerekiyorsa aynı sorunu yaşamayacağım hangi modem alabilirim ev tek kat 160m2 civarı modem evin bir ucunda kalıyor diğer uzak kısımlar için xiaomi wifi repeater 2 kullanıyorum dediğim yavaşlama sorunu modemin yanındayken modeme bağlandıgımda da aynı şekilde @alpolojix
 
Keenetic modem alın hocam.
 
Sorun modemdenmidir kesin ve omni dsl mi önerirsin keenetic extra olan çok pahalı geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Modem değil dmi bu
wifi kalitesi modemle ilgilidir bence.Extra dsl öneririm ama şunları bi uygula bakalım.Wifi ayarlarına gir; mod 802n olsun, kanal 6 ve ya 11 olsun.20/40 mhz olanda 20 mhz olsun.
 
wifi kalitesi modemle ilgilidir bence.Extra dsl öneririm ama şunları bi uygula bakalım.Wifi ayarlarına gir; mod 802n olsun, kanal 6 ve ya 11 olsun.20/40 mhz olanda 20 mhz olsun.
Omni dsl veya tp link archer vr300 düşünüyordum extra olan bana çok pahalı geldi max verebileceğim rakam 380 söylediğin ayarları bir deneyeceğim
 
Omni dsl veya tp link archer vr300 düşünüyordum extra olan bana çok pahalı geldi max verebileceğim rakam 380 söylediğin ayarları bir deneyeceğim
TP-Link Archer C50 routerda olur (modem almayın boşu boşuna). :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nedenini açıklarmısın bu bendeki repeater Router olmuyormu
Repeater sinyal yineleyici. Router ise Wi-Fi oluyor. :)
 
wifi kalitesi modemle ilgilidir bence.Extra dsl öneririm ama şunları bi uygula bakalım.Wifi ayarlarına gir; mod 802n olsun, kanal 6 ve ya 11 olsun.20/40 mhz olanda 20 mhz olsun.
802 n yok listede kanal 11 ve 20 mhz olarak güncelledim
kasa kablo ile bağlı hız bu şekilde https://www.nperf.com/r/3293110391842387-mtoAiMWb

İphone 7 plus repeater


İphone 7 plus ana modem



J5prime ana modem


bunlar bağlanabildiğim değerler hatta bazen modeme bağlı oldugu halde internet yok görünüyor
 
802 n yok listede kanal 11 ve 20 mhz olarak güncelledim
kasa kablo ile bağlı hız bu şekilde https://www.nperf.com/r/3293110391842387-mtoAiMWb

İphone 7 plus repeater


İphone 7 plus ana modem



J5prime ana modem


bunlar bağlanabildiğim değerler hatta bazen modeme bağlı oldugu halde internet yok görünüyor
Kablolu bu kadar iyiyken kablosuz bu kadar kötü olamaz.Modemi servise yollayın.
 
Kablolu bu kadar iyiyken kablosuz bu kadar kötü olamaz.Modemi servise yollayın.
modem yeni bir model değil brom tahmini 5 yılı vardır heralde
valla iyice kafam karıştı şimdi max verebileceğim 380-400 tl aklımda ve forumdakilerin önerilerinden bakarak omni dsl ve tp link archer vr300 arasında kaldım e sonradan bi kaç kişide modem alma rooter al daha iyi falan dediler iyice kafam karıştı
 
modem yeni bir model değil brom tahmini 5 yılı vardır heralde
valla iyice kafam karıştı şimdi max verebileceğim 380-400 TL aklımda ve forumdakilerin önerilerinden bakarak omni dsl ve tp link archer vr300 arasında kaldım e sonradan bi kaç kişide modem alma rooter al daha iyi falan dediler iyice kafam karıştı
S... adlı sitede 380'e extra dsl get satış var al direk.Valla bende router vardı kaldırdım evden.Modem iyi olunca gerek kalmıyor.
 
Geri
Top