Gigabyte Aorus B450 Elite Alınır mı?

Jony Case

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,613
Reaksiyon skoru
4,382
Arkadaşlar soru bu. 859 liraya bulunuyor şu an sizce alınır mı? R3 3100 ve Arctic Esport Duo kullanıcam overclock kısmında bana nasıl performans sunar? 4.2+ghz lerde 75 derecenin altında kalabilir mi?
 
ARGB girişine ihtiyacın yoksa Tomahawk Max al çok ama çok daha iyi.

Onun dışında B450M S2H bile R3 3100’e yapılacak her overclocku kaldırır çok kolay işlemci o yüzden o kadar para harcamak zorunda değilsin
 
ARGB girişine ihtiyacın yoksa Tomahawk Max al çok ama çok daha iyi.

Onun dışında B450M S2H bile R3 3100’e yapılacak her overclocku kaldırır çok kolay işlemci
Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.
 
Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.
Ryzen 3 3100 frekanslarını ve ona bağlı olan sıcaklığını ben hiç bilmiyorum.

Anakart değiştirmek istiyorsan B450 Tomahawk Max en iyisi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca sana net bir frekans değeri veremeyiz işlemcinin silikonuna bağlı
 
B450M S2H var 4.4 GHz 1.2875v' da VRM' lerim 48 derece aida64 FPU. Boşta 33 derece.
 
Ryzen 3 3100 frekanslarını ve ona bağlı olan sıcaklığını ben hiç bilmiyorum.

Anakart değiştirmek istiyorsan B450 Tomahawk Max en iyisi olur
Fiyatları aynı nerdeyse zaten Tomahawk Max+Esport Duo ile bi 5 Ghz ımız yok mu :D performance gd 600w 80+ gold samsung 860 Evo 500gb ve anakart ve soğutucu ile kullandığım bu parçaları satınca cebimden yaklaşık 1700 lira çıkıyor ama bana fps getirisi az olsa bile sistem kalite anlamında çok yükseğe çıkmış oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

B450M S2H var 4.4 GHz 1.2875v' da VRM' lerim 48 derece aida64 FPU. Boşta 33 derece.
Bende biostar B450m H var şuan 71 derece olduğu oyunlarda 4.4 Ghz falan senin gibi yapsam kaça çıkar
 
Fiyatları aynı nerdeyse zaten Tomahawk Max+Esport Duo ile bi 5 Ghz ımız yok mu :D performance gd 600w 80+ gold samsung 860 Evo 500gb ve anakart ve soğutucu ile kullandığım bu parçaları satınca cebimden yaklaşık 1700 lira çıkıyor ama bana fps getirisi az olsa bile sistem kalite anlamında çok yükseğe çıkmış oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bende biostar B450m H var şuan 71 derece olduğu oyunlarda 4.4 Ghz falan senin gibi yapsam kaça çıkar
M-H' da VRM soğutma yok kötü kart
 
Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.
B450M Dragon 1.175V 4.2GHz %100 yük 76 derece. Stok soğutucu.
CTR indirip silikon testi yapın.
 
M-H' da VRM soğutma yok kötü kart
VRM kötü olduğunu biliyorum arkadaş B450m dragon ile 4. 2 Ghz yapmış ancak bana fps değerleri yetiyor gereksiz aksiyon a ne gerek var ki?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,974
Mesajlar
11,072,177
Üyeler
198,021
Son üye
DonanımBilmeyen
Geri
Top