Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.ARGB girişine ihtiyacın yoksa Tomahawk Max al çok ama çok daha iyi.
Onun dışında B450M S2H bile R3 3100’e yapılacak her overclocku kaldırır çok kolay işlemci
Ryzen 3 3100 frekanslarını ve ona bağlı olan sıcaklığını ben hiç bilmiyorum.Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.
Fiyatları aynı nerdeyse zaten Tomahawk Max+Esport Duo ile bi 5 Ghz ımız yok muRyzen 3 3100 frekanslarını ve ona bağlı olan sıcaklığını ben hiç bilmiyorum.
Anakart değiştirmek istiyorsan B450 Tomahawk Max en iyisi olur
Bende biostar B450m H var şuan 71 derece olduğu oyunlarda 4.4 Ghz falan senin gibi yapsam kaça çıkarB450M S2H var 4.4 GHz 1.2875v' da VRM' lerim 48 derece aida64 FPU. Boşta 33 derece.
M-H' da VRM soğutma yok kötü kartFiyatları aynı nerdeyse zaten Tomahawk Max+Esport Duo ile bi 5 Ghz ımız yok muperformance gd 600w 80+ gold samsung 860 Evo 500gb ve anakart ve soğutucu ile kullandığım bu parçaları satınca cebimden yaklaşık 1700 lira çıkıyor ama bana fps getirisi az olsa bile sistem kalite anlamında çok yükseğe çıkmış oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bende biostar B450m H var şuan 71 derece olduğu oyunlarda 4.4 Ghz falan senin gibi yapsam kaça çıkar
B450M Dragon 1.175V 4.2GHz %100 yük 76 derece. Stok soğutucu.Bende biostar B450m H var stok soğutucu ile kaç Ghz a çıkarım ki ayriyetten ARGB parçam yok.
Moralim bozuldu beM-H' da VRM soğutma yok kötü kart