Canlı dersleri anlayamıyorum .

Sanki ben anlıyorum. :)
 
Evet kesinlikle.
Diyorum ya fizik dersleri çok eğlenceli geçiyordu okul vakitleri.
O zaman sorun canlı ders. Buna ne gibi bir çözüm bulunur bilemiyorum. Dersde çok konuşmayı deneyebilrsin, sürekli sorulara cevap ver. Belki bi tık düzelebilir.
 
O zaman sorun canlı ders. Buna ne gibi bir çözüm bulunur bilemiyorum. Dersde çok konuşmayı deneyebilrsin, sürekli sorulara cevap ver. Belki bi tık düzelebilir.
Yardım etmeye çalışıyorsun teşekkür ederim .
Ama diyorum ya , bişeye zorunda olmak zorunda hissettirilmek bana koyuyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,527
Mesajlar
11,068,255
Üyeler
197,924
Son üye
catiga
Geri
Top