macro recorder için yardım

Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
34
Reaksiyon skoru
3
Arkadaşlar Macro Recorder Uygulamasında Şöyle bir şey Yapmak İstiyorum;
:| İlk Önce ctrl+v Yapıp Entere Bassın,Bastıktan Sonra 28 Saniye Bekleyip Tekrar Ctrl+V Yapmasını İstiyorum.
Bunu Nasıl Yapabilirim ?
 
Arkadaşlar Macro Recorder Uygulamasında Şöyle bir şey Yapmak İstiyorum;
:| İlk Önce ctrl+v Yapıp Entere Bassın,Bastıktan Sonra 28 Saniye Bekleyip Tekrar Ctrl+V Yapmasını İstiyorum.
Bunu Nasıl Yapabilirim ?
Sağ tık yapıştır yaparak oluşturabilirsin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,052
Mesajlar
11,073,008
Üyeler
198,039
Son üye
SloxyCome
Geri
Top