Yardım Bilmediğim Anakart Markası

Swarthy

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
528
Reaksiyon skoru
184
Belki biliyorsunuzdur Gamegaraj, Aquarius 5AN adında hazır sistem piyasaya sürdü. Sistemi araştırırken anakart olarak Biostar markasının kullanıldığını fark ettim fakat ben bu markanın adını ilk kez görüyorum. Sorularım:
1-İyi bir marka mı, güvenebilir miyim?

2-İleride MSI B450M-A PRO MAX a geçiş yaparsam parçalar uyumlu olur mu?

3-MSI, GİGABYTE tarzı ünlü markalara göre iyi veya kötü yanı var mıdır? (Eğer o da ünlü bir marka ise kusura bakmayın bilmiyorum)
 
Iyi ve guvenilir
Bence gerek yok
Bence yok
 
Biostar bildiğim kadarıyla önceden daha bilindik bir markaydı.Forumda da çok öneriliyor.Ancak iyi mi bilemem.
Parçalar uyumlu olur.Geçeceksen direk b550 geçersin.
1600af ile alabilirsin.b450mh modeli ise.
 
Iyi ve guvenilir
Bence gerek yok
Bence yok
Peki B450M-A PRO MAX a geçtim diyelim, mesela anakart (biostar) bozuldu. Kalan parçalarım uyumlu olur mu anakarta(B450M'e)?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biostar bildiğim kadarıyla önceden daha bilindik bir markaydı.Forumda da çok öneriliyor.Ancak iyi mi bilemem.
Parçalar uyumlu olur.Geçeceksen direk b550 geçersin.
1600af ile alabilirsin.b450mh modeli ise.
Çok teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İyi ve güvenilir, BİOSTAR iyidir iş görür.
Size de çok teşekkürler :D
 
Peki B450M-A PRO MAX a geçtim diyelim, mesela anakart (biostar) bozuldu. Kalan parçalarım uyumlu olur mu anakarta(B450M'e)?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Size de çok teşekkürler :D
Hocam o sistemde 1660'ı 1660s yapıp 2600'ü 1600af yapın.
 
Peki B450M-A PRO MAX a geçtim diyelim, mesela anakart (biostar) bozuldu. Kalan parçalarım uyumlu olur mu anakarta(B450M'e)?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Size de çok teşekkürler :D
Uyumlu olur
 
İş yapar tereddüt etme iyi
 
1660S yapıp işlemciyi de 2700x düşünüyodum ama söylediğinizi düşünücem teşekkür ederim
2700x de gayet iyi.Ancak o bütçeye çıktıysanız oyun ve render yapmayacaksanız 3600 öneririm.
Kısacası=
Ya 1600af.
Bütçem var derseniz.
-Render ve yayın yapacaksan 2700x
-Yapmayacaksan=3600.
 
2700x de gayet iyi.Ancak o bütçeye çıktıysanız oyun ve render yapmayacaksanız 3600 öneririm.
Kısacası=
Ya 1600af.
Bütçem var derseniz.
-Render ve yayın yapacaksan 2700x
-Yapmayacaksan=3600.
Render ve yayın yapmayacağım, oyun ve oyun yapma odaklı olacak. 2700x oyunlarda iyi iş çıkarmaz mı?
 
Render ve yayın yapmayacağım, oyun ve oyun yapma odaklı olacak. 2700x oyunlarda iyi iş çıkarmaz mı?
Gayet iyi iş çıkarır ancak az farkla 3600 gayet iiyi olur.Oyun yapma konusu çoklu çekirdek ile mi alakalı?
 
Belki biliyorsunuzdur Gamegaraj, Aquarius 5AN adında hazır sistem piyasaya sürdü. Sistemi araştırırken anakart olarak Biostar markasının kullanıldığını fark ettim fakat ben bu markanın adını ilk kez görüyorum. Sorularım:
1-İyi bir marka mı, güvenebilir miyim?

2-İleride MSI B450M-A PRO MAX a geçiş yaparsam parçalar uyumlu olur mu?

3-MSI, GİGABYTE tarzı ünlü markalara göre iyi veya kötü yanı var mıdır? (Eğer o da ünlü bir marka ise kusura bakmayın bilmiyorum)
Msı asus vs yokken biostar vardı hey gidi günler 😂
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,602
Mesajlar
11,078,851
Üyeler
198,155
Son üye
Zeina
Geri
Top