Kullanımı Nasıl arttırırım

Krylo_27

80+
Katılım
19 Aralık 2020
Mesajlar
479
Reaksiyon skoru
172
Selam arkadaşlar. Minecraft Ekran Kartı mı yoksa İşlemci mi kullanıyor bilmiyorum. Hangisi kullanıyorsa onun kullanımı arttırmak istiyorum çünkü yanlış bilmiyorsam kullanım fazla olunca FPS'de yüksek oluyor. Nasıl arttırırım.

Görev Yöneticisi Kullanım değerleri;
Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı.PNG


MSI Afterburner Kullanım değerleri;

Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı.PNG
 
Ayarları yükseltirsen kullanım artacaktır
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,324
Mesajlar
11,076,020
Üyeler
198,105
Son üye
imperior
Geri
Top