steelseries rival 310 + Qck Medium Prism alıyorum

tunahangenç

80+ Bronze
Katılım
24 Haziran 2020
Mesajlar
1,991
Reaksiyon skoru
1,301
arctis 7 kulaklığım var ve yanına bunları alıcam kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim


 
Knk kusura bakma ama biraz fanboyluk seziyorum. :D Bence alınmaz bunlar.
 
Knk kusura bakma ama biraz fanboyluk seziyorum. :D Bence alınmaz bunlar.
fanboyluk yok kanka Deathadder V2 alıcaktım fakat biraz marka takıntım var yani her şeyin aynı olmasını istiyorum ondan bu tercihler başka önerin varsa açığım
 
arctis 7 kulaklığım var ve yanına bunları alıcam kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim


Steelseries aliyosan mouseyi sensesi ten e de bakabilrsin oda baya guzel deniyor e sporcularda kullaniyormus mouse pad de rgb gerekli mi sart mi yani
 
fanboyluk yok kanka Deathadder V2 alıcaktım fakat biraz marka takıntım var yani her şeyin aynı olmasını istiyorum ondan bu tercihler başka önerin varsa açığım
mouse olarak rival 600 al bence. Mousepad olarakta Steelseries qck+ al.
https://www.amazon.com.tr/dp/B078W9...e=380333&creativeASIN=B078W926JQ&linkCode=asn
Bu mouse senin o attığından çok daha iyi. Yatırımı mouse ye yap mpuse pad değil bence. Btücen varsa al tabii bise diyemem.
 
mouse olarak rival 600 al bence. Mousepad olarakta Steelseries qck+ al.
https://www.amazon.com.tr/dp/B078W9...e=380333&creativeASIN=B078W926JQ&linkCode=asn
Bu mouse senin o attığından çok daha iyi. Yatırımı mouse ye yap mpuse pad değil bence.
600 serisinde kauçuk sorunu var almam o yüzden
 
steelseries şartmı ?
 
steelseries şartmı ?
tamam deathadder alıcam ama steelseries mouse alsam nasıl olur sence 300tl rgb
 
Mouse pad steelseries hyperx alabilirsin 2 sinden birisi trde en iyi bu 2 si logitech ve corsairi bilmiyorim
 
Geri
Top