Çok pardon ben "S2h daha iyi değil mi" yazdığını sandığım için hayır yazdım, aslında "S2h den daha iyi değil mi" yazmışsın. Evet Pro4, S2H den daha iyi.Kusura bakma kardeşim anlamadım hayır demissin ama neye hayır dediğini anlayamadım s2h nin vrami daha mi iyi yoksa pro4 'ün mu ?
Ikimizde yanlış anlamışızÇok pardon ben "S2h daha iyi değil mi" yazdığını sandığım için hayır yazdım, aslında "S2h den daha iyi değil mi" yazmışsın. Evet Pro4, S2H den daha iyi.
Rica ederimIkimizde yanlış anlamışızçok teşekkür ederim yardımın için kardesim