Yardım Asrock pro4 vs gigabyte s2

Asrock biraz daha ileriye dönük.
Hem mosfetler bakımından hem soğutması bakımından.
Gigabyte S2H'a göre daha fazla sata portu var.
Performans bakımından aynılar çünkü ikisi de B450 serisi.
 
Kusura bakma kardeşim anlamadım hayır demissin ama neye hayır dediğini anlayamadım s2h nin vrami daha mi iyi yoksa pro4 'ün mu ?
Çok pardon ben "S2h daha iyi değil mi" yazdığını sandığım için hayır yazdım, aslında "S2h den daha iyi değil mi" yazmışsın. Evet Pro4, S2H den daha iyi.
 
Geri
Top