leroxy
80+ Platinum
- Katılım
- 18 Haziran 2020
- Mesajlar
- 13,347
- En İyi Cevap
- 24
- Reaksiyon skoru
- 17,943
İzmir Karşıyaka'da oturuyorum. Cuma günü aynı anda aynı adres ile bir paket hurma ve mikrofon aldım.
Mikrofon için tahmini teslimat Salı gününe, Hurma için Cumartesi gününe idi.
Cumartesi günü öğle saatlerinde hurma geldi.
Bugün (Pazar) kargo takibi yaptığımızda öğrendim ki benim mikrofonum İzmir karşıyaka değil Adana karşıyaka'ya gönderilmiş.
Adana'dan tranfer edilecektir diyenler, adana ile izmir arası 11 saat, 910 km.
Şimdi benim iftarda sahurda yiyeceğim hurmayı güzelce gönderen hepsijet niye benim mikrofonumu Adana'ya gönderiyor?
Aradığımda ise "22 Nisan 23.59'a kadar ürün elinize ulaşmazsa kayıt açabiliriz" dendi. Yani "biz hata etmişiz İzmir yerine Adana'ya göndermişiz, biz bu paketin İzmir'e transferini sağlayalım" diye bir şey demediler. MNG bile böyle bir hata yapsa telafi eder ancak onlar süreci gittikçe geciktirdi.
MNG, Yurtiçi bizim burada ortak dağıtım sistemiyle çalışıyor gayet de memnunum. HepsiJet'ten böyle bir şey beklemezdim.
Şimdi hurma yiyerek mikrofonun gelmesini bekliyorum. Bugün Hepsiburada'yı aramıştım, Yarın HepsiJet'i arayacağım. Umarım yanlış bir adrese gönderim olmadan paket İzmir'e gönderilir.
Siz daha önce böyle bir olay yaşadınız mı?
Yaşadıysanız nasıl çözdünüz?
Mikrofon için tahmini teslimat Salı gününe, Hurma için Cumartesi gününe idi.
Cumartesi günü öğle saatlerinde hurma geldi.
Bugün (Pazar) kargo takibi yaptığımızda öğrendim ki benim mikrofonum İzmir karşıyaka değil Adana karşıyaka'ya gönderilmiş.
Adana'dan tranfer edilecektir diyenler, adana ile izmir arası 11 saat, 910 km.
Şimdi benim iftarda sahurda yiyeceğim hurmayı güzelce gönderen hepsijet niye benim mikrofonumu Adana'ya gönderiyor?
Aradığımda ise "22 Nisan 23.59'a kadar ürün elinize ulaşmazsa kayıt açabiliriz" dendi. Yani "biz hata etmişiz İzmir yerine Adana'ya göndermişiz, biz bu paketin İzmir'e transferini sağlayalım" diye bir şey demediler. MNG bile böyle bir hata yapsa telafi eder ancak onlar süreci gittikçe geciktirdi.
MNG, Yurtiçi bizim burada ortak dağıtım sistemiyle çalışıyor gayet de memnunum. HepsiJet'ten böyle bir şey beklemezdim.
Şimdi hurma yiyerek mikrofonun gelmesini bekliyorum. Bugün Hepsiburada'yı aramıştım, Yarın HepsiJet'i arayacağım. Umarım yanlış bir adrese gönderim olmadan paket İzmir'e gönderilir.
Siz daha önce böyle bir olay yaşadınız mı?
Yaşadıysanız nasıl çözdünüz?