8500 TL Sistem Önerisi

Cyber 10400F varken bu sistem çok iyi değil
İçindeki tuf ekran kartı çok ısınan bir ekran kartı. Sırf o yüzden bile almazdım onu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu da güzel. Cyber'a göre daha iyi.
 
İçindeki tuf ekran kartı çok ısınan bir ekran kartı. Sırf o yüzden bile almazdım onu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu da güzel. Cyber'a göre daha iyi.
Tuf serisi yenilendi. Zaten 1660 Super'de sorun yoktu.
 
İçindeki tuf ekran kartı çok ısınan bir ekran kartı. Sırf o yüzden bile almazdım onu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu da güzel. Cyber'a göre daha iyi.
Evet buda güzel bir sistem ama benim attığım 100lira daha ucuz belki sonradan anakart falan değiştir diye para biriktirsin dedim
 
O ekran kartı yenilenen seri değil. Bloğu ve fanları küçük olduğu için 80 derecelere kadar çıkıyor ve gürültülü oluyor.
@TECHNO Kullanıyormuş aynı kartı ve 73 derece üstünü görmediğini söyledi.
 
@TECHNO Kullanıyormuş aynı kartı ve 73 derece üstünü görmediğini söyledi.
Doğrudur. Kasanın hava sirkülasyonuna ve girdiği yük ile değişebilir. Fakat 73 derece sıcaklıkta fanların dönüş hızı muhtemelen %75 üzeridir. Ben sizin için diyorum yani bu karttaki fanların sürekli yüksek rpm'de dönmesinden dolayı kart ömrü azalacak. İmkan var daha iyi soğutma performansı veren kartı almak daha mantıklı. Tabii yine tercih sizin.
 
Arkadaşım için 8500 lira civarında sistem arıyorum. Neler önerirsiniz?

@cagan_32
Bildirim gelmemiş hocam, Silicone'da attıklarımdan birini alın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O ekran kartı yenilenen seri değil. Bloğu ve fanları küçük olduğu için 80 derecelere kadar çıkıyor ve gürültülü oluyor.
Yenilenmiş olması için illaki EVO yazmasına gerek yok, Super serisi yenilendi zaten. Ki 1660 Super anormal ısınan bir kart değil.
 
Son düzenleme:
Bildirim gelmemiş hocam, Silicone'da attıklarımdan birini alın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yenilenmiş olması için illaki EVO yazmasına gerek yok, Super serisi yenilendi zaten. Ki 1660 Super anormal ısınan bir kart değil.
Ben Evo yazması gerekli demedim zaten, lütfen tekrar okuyun. Yenilenmedi yani seri extra olarak sizinde dediğiniz gibi Super serisi yeniydi. Fakat kart diğer 2 fanlılara göre bir tık daha fazla ısınıyor. Bu dediğim de yanlış bir ifade değil. En azından belirtilen diğer iki model daha serin bu karttan umarım anlatabilmişimdir.
 
Ben Evo yazması gerekli demedim zaten, lütfen tekrar okuyun. Yenilenmedi yani seri extra olarak sizinde dediğiniz gibi Super serisi yeniydi. Fakat kart diğer 2 fanlılara göre bir tık daha fazla ısınıyor. Bu dediğim de yanlış bir ifade değil. En azından belirtilen diğer iki model daha serin bu karttan umarım anlatabilmişimdir.
Şimdi daha açıklayıcı oldu.👍
 
Geri
Top