Çok sıkıldım bunlardan.

Bktrstv

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
379
Reaksiyon skoru
212
Artık gerçekten sıkıldım bu insanlardan. O kadar hayvana şi**et ve t***v*z oluyor 2-3 gün gündemde kalıyor gidiyor. Aynı adam ceza almadığı için gidip bir kadına saldırıp-çok affedersiniz-ona c*n** saldırıda bulunup daha sonra ö*dü***ğünde “Allah, allah” çekiyoruz. Sen hayvana saldırmış(yeniden çok afedersiniz) te***üz eden birine ceza vermezsen bırak hayvanı bu adam aynı şeyleri insanada yapar. Bu konuyu bilmeyeninizde varsa şöyle anlatayım kısaca. Adamın biri saat 12:54 ö.ö. geliyor ve anne olan bir köpeği alıp kameraların görmediği kuytu bir alana giriyor. Tam bir saat sonra-adamın ne yaptığı meçhul-saat 13:50’de adam köpeği geri getiriyor. Ama hepimiz biliyoruz bu adam-büyük ihtimalle-köpeğe zarar vermiş bile olsa ceza almayacak. Çünkü öyle bir yasa yok. Zaten sırada başka yasalar var. Hem zaten botanik bahçeler hayvanlardan daha önemli boşverelim değilmi?

“Aramızda, ne varlıklar var insan dediğimiz, ne varlıklar var hiç iplemediğimiz.”

#hayvanhaklarıyasasıhemen #anneyeneoldu
 
Türkiye'nin kadın tecavüz ve cinayet oranları düşük.
85 Milyonluk ülkede illaki birileri çıkacak.
Bahsedilen kadar kötü değil yani.
Ülkede milyonlarca mülteci var.
 
Son düzenleme:
Türkiye'nin kadın tecavüz ve cinayet oranları çok düşük.
85 Milyonluk ülkede illaki birileri çıkacak.
O bakan Yanık sinirimi bozuyor.
Artık gerçekten sıkıldım bu insanlardan. O kadar hayvana şi**et ve t***v*z oluyor 2-3 gün gündemde kalıyor gidiyor. Aynı adam ceza almadığı için gidip bir kadına saldırıp-çok affedersiniz-ona c*n** saldırıda bulunup daha sonra ö*dü***ğünde “Allah, allah” çekiyoruz. Sen hayvana saldırmış(yeniden çok afedersiniz) te***üz eden birine ceza vermezsen bırak hayvanı bu adam aynı şeyleri insanada yapar. Bu konuyu bilmeyeninizde varsa şöyle anlatayım kısaca. Adamın biri saat 12:54 ö.ö. geliyor ve anne olan bir köpeği alıp kameraların görmediği kuytu bir alana giriyor. Tam bir saat sonra-adamın ne yaptığı meçhul-saat 13:50’de adam köpeği geri getiriyor. Ama hepimiz biliyoruz bu adam-büyük ihtimalle-köpeğe zarar vermiş bile olsa ceza almayacak. Çünkü öyle bir yasa yok. Zaten sırada başka yasalar var. Hem zaten botanik bahçeler hayvanlardan daha önemli boşverelim değilmi?

“Aramızda, ne varlıklar var insan dediğimiz, ne varlıklar var hiç iplemediğimiz.”

#hayvanhaklarıyasasıhemen #anneyeneoldu
Dostum bunun sebebi herkes RTE suçluyor ama ilkokul çocuğu bile güçler ayrılığını biliyor. malesef adalet konusunda FETÖ örgütü öyle sızdı ki artık temizlenemiyor bu yüzden böyle olduk.
 
Robinciğim belki kafan o prim kasmak için uğraşaduran medyalarla bulanmış olabilir.
İngilizcen olduğunu varsayarak istatistikleri atıyorum:
52336342_7.png
_108632388_lithuania.jpg

Türkiye'nin verileri eşi olsun olmasın diye ayırt etmeden ve tüm halkın içindeki erkekler tarafından işlenmiş kadın cinayetlerini gösteriyor.

Avrupa ülkelerindeki sadece eşlerini alıyor.
189 kadının öldüğünü görüyoruz sadece eşleri tarafından.
Aynı sene Türkiye'de toplam erkekler tarafından öldürülen kadın sayısı 409

Umarım bir daha hakkında fikir sahibi olmadığın konularda bu şekilde "ironi mi?" Gibi agresif tavırlar sergilemezsin.
İyi günler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@alex jensen
 
Son düzenleme:
Robinciğim belki kafan o prim kasmak için uğraşaduran medyalarla bulanmış olabilir.
İngilizcen olduğunu varsayarak istatistikleri atıyorum:Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Türkiye'nin verileri eşi olsun olmasın diye ayırt etmeden ve tüm halkın içindeki erkekler tarafından işlenmiş kadın cinayetlerini gösteriyor.

Avrupa ülkelerindeki sadece eşlerini alıyor.
Aynı zamanda tüm halkı değil 100.000 kişi başına düşen olarak verilmiş istatistik.
82.5 ile çarparsak Alman verilerini 16.200 kadının öldüğünü görüyoruz sadece eşleri tarafından.
Aynı sene Türkiye'de toplam erkekler tarafından öldürülen kadın sayısı 409

Umarım bir daha hakkında fikir sahibi olmadığın konularda bu şekilde "ironi mi?" Gibi agresif tavırlar sergilemezsin.
İyi günler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@alex jensen
82.5 ile neyi çarptın da 16200 buldun acaba?
 
82.5 ile neyi çarptın da 16200 buldun acaba?
Okuma yazmanız varsa Almanya'nın karşısında 100.000 kişi başına 189 kişi düştüğünü görebilirsiniz.
(Robin'e sinirden ***** saçma hesap yapmışım 🤠)
 
Son düzenleme:
  • Hahaha
Reaksiyonlar: baid
Okuma yazmanız varsa Almanya'nın karşısında 100.000 kişi başına 189 kişi düştüğünü görebilirsiniz.
sizin okuma yazmanız varsa eğer tabloda gördüğünüz gibi 100.000 kişi başına ölüm 0,23 kişi
total sayı da sağ tarafta yazıyor.

Birilerine okuma yazmanız varsa demeden önce siz dikkatlice bir inceleyin derim
 
Robinciğim belki kafan o prim kasmak için uğraşaduran medyalarla bulanmış olabilir.
İngilizcen olduğunu varsayarak istatistikleri atıyorum:Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Türkiye'nin verileri eşi olsun olmasın diye ayırt etmeden ve tüm halkın içindeki erkekler tarafından işlenmiş kadın cinayetlerini gösteriyor.

Avrupa ülkelerindeki sadece eşlerini alıyor.
Aynı zamanda tüm halkı değil 100.000 kişi başına düşen olarak verilmiş istatistik.
82.5 ile çarparsak Alman verilerini 16.200 kadının öldüğünü görüyoruz sadece eşleri tarafından.
Aynı sene Türkiye'de toplam erkekler tarafından öldürülen kadın sayısı 409

Umarım bir daha hakkında fikir sahibi olmadığın konularda bu şekilde "ironi mi?" Gibi agresif tavırlar sergilemezsin.
İyi günler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@alex jensen
düşük ona laf yok ama olmaması gerek bununla düşük diye övünmek gibi olmuş senin yazdığın robin ztn boş yapıyor takma
 
sizin okuma yazmanız varsa eğer tabloda gördüğünüz gibi 100.000 kişi başına ölüm 0,23 kişi
total sayı da sağ tarafta yazıyor.

Birilerine okuma yazmanız varsa demeden önce siz dikkatlice bir inceleyin derim
Doğru. Haklısın sanırım, öbür arkadaşa sinir olduğumdan düzgün okuyamadan attım grafiği
düşük ona laf yok ama olmaması gerek bununla düşük diye övünmek gibi olmuş senin yazdığın robin ztn boş yapıyor takma
Yüksek bile olsa bizim gibi bir halka göre çok yüksek değil.
Biz 1. Sınıf bir devlet değiliz.
Bu şekilde sabit kalırsa abartıldığı kadar çok değil.
 
Robinciğim belki kafan o prim kasmak için uğraşaduran medyalarla bulanmış olabilir.
İngilizcen olduğunu varsayarak istatistikleri atıyorum:Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Türkiye'nin verileri eşi olsun olmasın diye ayırt etmeden ve tüm halkın içindeki erkekler tarafından işlenmiş kadın cinayetlerini gösteriyor.

Avrupa ülkelerindeki sadece eşlerini alıyor.
Aynı zamanda tüm halkı değil 100.000 kişi başına düşen olarak verilmiş istatistik.
82.5 ile çarparsak Alman verilerini 16.200 kadının öldüğünü görüyoruz sadece eşleri tarafından.
Aynı sene Türkiye'de toplam erkekler tarafından öldürülen kadın sayısı 409

Umarım bir daha hakkında fikir sahibi olmadığın konularda bu şekilde "ironi mi?" Gibi agresif tavırlar sergilemezsin.
İyi günler.
-silindi-
 

Ekler

  • 1621785063172.png
    1621785063172.png
    226.8 KB · Hit: 109
  • 1621785113752.png
    1621785113752.png
    160.7 KB · Hit: 107
Son düzenleme:
Doğru. Haklısın sanırım, öbür arkadaşa sinir olduğumdan düzgün okuyamadan attım grafiği

Yüksek bile olsa bizim gibi bir halka göre çok yüksek değil.
Biz 1. Sınıf bir devlet değiliz.
Bu şekilde sabit kalırsa abartıldığı kadar çok değil.
Olayın abartılmasının sebebi çok olması değil aslında tamamen önüne geçilmesi için bir şey yapılmaması ve her geçen yıl üstüne eklenerek artması.
 
Olayın abartılmasının sebebi çok olması değil aslında tamamen önüne geçilmesi için bir şey yapılmaması ve her geçen yıl üstüne eklenerek artması.
Tabi ki.
Ancak İstanbul Sözleşmesini incelemedim.
Çünkü olay çok uç noktalara gitti ve bir kesim olduğundan farklı bakmaya başladı.
Yeni yasalar çıkarılabilir bunu ortaya koymaktansa. Cahil halkın tepkisini çekmemek açısından
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,242
Mesajlar
11,085,738
Üyeler
198,277
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top