Bozuk kulaklığı iade edemiyorum?

Respected

80+
Katılım
30 Nisan 2021
Mesajlar
31
Reaksiyon skoru
8
Arkadaşlar selam, 29 Nisan'da Hepsiburada'dan Gamepower Mei aldım. Hem ses kartındaki EQ tuşu bozuk hem de içime sinmedi ve beğenmediğim için bana hak olarak verilen 30 günlük iade vakti içinde 5 Mayısta kolay iade talebi oluşturdum evimden gelip aldılar sadece 7 gün bende kaldı kulaklık ve tertemiz yolladım. İade talebimin nedeni de Bozuk/Hasarlı olması olarak seçtim. Dikkat çekmek istiyorum iade için başvuruda bulundum. Arada yasaklar bayram vesaire girdi baya baya gecikti ve firma iadeyi gerçekleştirmek veya bana ulaşmak yerine ürünü direkt olarak servise vermiş tamir edip bana geri yollanması için. Ve ürünün servis süresi 20 iş günü. Firmayı arıyorum meşgule atıyorlar mail atıyorum cevap vermiyorlar. En son zor bela hepsiburada müdürlüğüyle iletişime geçtim ve bana dediler ki ürünü ilgili firma servise verdi tamir edilip tarafınıza iletilecek ve bende dedim ki ürünün servise gitmesi için bana ulaşılmadı ve ben iade talebi oluşturdum ürünün tamiriyle ilgili talepte bulunmadım lütfen iademi gerçekleştirir misiniz dedim ve bana dediler ki ürün hijyen ürünü kapsamında olduğu için maalesef bir aksiyonda bulunamıyoruz. Ve bende bu ürünün iade edilemeyeceği hakkında en ufak bir ibrada bulunulmadığını, bilgilendirme yapılmadığını söyledim ve tekrar iade için talepte bulundum ama nafile, iade yapamıyoruz kulaklık size geri yollanacak dendi ve şuan istemediğim, bozuk diye iade talebinde bulunduğum bir ürüne 300 küsür TL para ödemiş oldum ve bana hiç yardımcı olunmadı ve bu işlemler yaklaşık 24 gündür sürüyor. Şimdi ne olur bana yardımcı olur musunuz ben bu iadeyi nasıl gerçekleştirebilirim?

Adamlar resmen iade adı altında aldı benden habersiz tamir edip yollayacaklar ama benim haberim yok ben iade olucak diye 25 gündür bekliyorum. İşleme alıp 20 iş günü de serviste bekletiyorlar bu nasıl bir mantık?
Ve aradığımda da numaramı görüp meşgule atıyorlar yapabileceğimiz bir şey yok diye sms atıp sorularıma da cevap vermiyorlar.

Not: THH'ye başvuruda bulundum onun dışında yapabilicek bir işlem var mı?
 
Attığım entryden sonra yaklaşık bi 4-5 gün daha hepsiburada'ya baya baya destek hattından ileri geri konuştum THH'ye başvurduğumu da söyledim çok çok fazla darlayınca müdürlükten aradı iadenizi gerçekleştirdik dedi para anında hesaba yattı.

NOT: THH kararı hâlâ açıklanmadı. Para iade olunca çok iplemediler heralde.
 
Son düzenleme:
Attığım entryden sonra yaklaşık bi 4-5 gün daha hepsiburada'ya baya baya destek hattından ileri geri konuştum THH'ye başvurduğumu da söyledim çok çok fazla darlayınca müdürlükten aradı iadenizi gerçekleştirdik dedi para anında hesaba yattı.

NOT: THH kararı hâlâ açıklanmadı. Para iade olunca çok iplemediler heralde.
Olay çözülmüşse bir şey yapmazlar büyük ihtimal. Geçmiş ve hayırlı olsun bu arada.
 
Arkadaşlar selam, 29 Nisan'da Hepsiburada'dan Gamepower Mei aldım. Hem ses kartındaki EQ tuşu bozuk hem de içime sinmedi ve beğenmediğim için bana hak olarak verilen 30 günlük iade vakti içinde 5 Mayısta kolay iade talebi oluşturdum evimden gelip aldılar sadece 7 gün bende kaldı kulaklık ve tertemiz yolladım. İade talebimin nedeni de Bozuk/Hasarlı olması olarak seçtim. Dikkat çekmek istiyorum iade için başvuruda bulundum. Arada yasaklar bayram vesaire girdi baya baya gecikti ve firma iadeyi gerçekleştirmek veya bana ulaşmak yerine ürünü direkt olarak servise vermiş tamir edip bana geri yollanması için. Ve ürünün servis süresi 20 iş günü. Firmayı arıyorum meşgule atıyorlar mail atıyorum cevap vermiyorlar. En son zor bela hepsiburada müdürlüğüyle iletişime geçtim ve bana dediler ki ürünü ilgili firma servise verdi tamir edilip tarafınıza iletilecek ve bende dedim ki ürünün servise gitmesi için bana ulaşılmadı ve ben iade talebi oluşturdum ürünün tamiriyle ilgili talepte bulunmadım lütfen iademi gerçekleştirir misiniz dedim ve bana dediler ki ürün hijyen ürünü kapsamında olduğu için maalesef bir aksiyonda bulunamıyoruz. Ve bende bu ürünün iade edilemeyeceği hakkında en ufak bir ibrada bulunulmadığını, bilgilendirme yapılmadığını söyledim ve tekrar iade için talepte bulundum ama nafile, iade yapamıyoruz kulaklık size geri yollanacak dendi ve şuan istemediğim, bozuk diye iade talebinde bulunduğum bir ürüne 300 küsür TL para ödemiş oldum ve bana hiç yardımcı olunmadı ve bu işlemler yaklaşık 24 gündür sürüyor. Şimdi ne olur bana yardımcı olur musunuz ben bu iadeyi nasıl gerçekleştirebilirim?

Adamlar resmen iade adı altında aldı benden habersiz tamir edip yollayacaklar ama benim haberim yok ben iade olucak diye 25 gündür bekliyorum. İşleme alıp 20 iş günü de serviste bekletiyorlar bu nasıl bir mantık?
Ve aradığımda da numaramı görüp meşgule atıyorlar yapabileceğimiz bir şey yok diye sms atıp sorularıma da cevap vermiyorlar.

Not: THH'ye başvuruda bulundum onun dışında yapabilicek bir işlem var mı?
Çok iyi adına sevindim
 
Attığım entryden sonra yaklaşık bi 4-5 gün daha hepsiburada'ya baya baya destek hattından ileri geri konuştum THH'ye başvurduğumu da söyledim çok çok fazla darlayınca müdürlükten aradı iadenizi gerçekleştirdik dedi para anında hesaba yattı.

NOT: THH kararı hâlâ açıklanmadı. Para iade olunca çok iplemediler heralde.
Güzel en azından hakkını almışsın bir daha böyle bir sorunla karşılaşmamak dileğiyle .
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,575
Mesajlar
10,515,583
Üyeler
185,285
Son üye
mustafauludag
Geri
Top