Turknet'in Olmayan Müşteri Hizmetleri ve Yaşadıklarım

Netspeed ile bende benzer bi sorundayım. İç tesisatı değiştirin dediler değiştirdim hala aynı. Boş boş masraf yaptırıyorlar insana.
Değiştirdim dediğinde ne dediler?
 
Değiştirdim dediğinde ne dediler?
Arıza kaydı bıraktım. TT ekibi geldi. Geldi dediğim de şöyle evin önüne geliyorlar arabadan inmeden 10 dk sonra gidiyorlar. Binaya girmiyorlar. Sonra aradı netspeed bir üst ekibe devretmişler. Yalanlar yalanlar...
 
Arıza kaydı bıraktım. TT ekibi geldi. Geldi dediğim de şöyle evin önüne geliyorlar arabadan inmeden 10 dk sonra gidiyorlar. Binaya girmiyorlar. Sonra aradı netspeed bir üst ekibe devretmişler. Yalanlar yalanlar...
Bende de bir üst ekibe devrediyorlar aylardır :D
 
Arıza kaydı bıraktım. TT ekibi geldi. Geldi dediğim de şöyle evin önüne geliyorlar arabadan inmeden 10 dk sonra gidiyorlar. Binaya girmiyorlar. Sonra aradı netspeed bir üst ekibe devretmişler. Yalanlar yalanlar...
Hocam türknetteki bu sorunun temel sebebini anlatayım sizlere :
Bende de bir üst ekibe devrediyorlar aylardır :D
Türknet firması türk telekomla saha ekipleri için anlaştıklarında şöyle bir anlaşma yapmışlar:
Bir kullanıcı ADSL veya VDSL kullanıyorsa saha ekipleri sadece dış hatları kontrol etmekle sorumlu. Yani iç hatlarmış kopukluklar vs türk telekom ekiplerinin ilgilendirmiyor. Ona kim bakıyor derseniz şu an galiba türknette ona bakan saha ekibi sayısı aaşşşşırı az.

Ha şayet fiber kullanıcı ise o kullanıcının tüm altyapısını modemini ağlarını her şeyini kontrol etmek zorunda diye anlaşmış Türknet( türk telekom ile) .
Bu yüzden sizin muhatabınız yok şu an , bu sorunu kolay kolay çözemeyecekler gibi duruyor. Hatta fiber kullananların sorun yaşama oranı çook daha düşük.

İnşallah çözülür hocam...
 
Selamlar herkese. Benim internet durumumu artık forumdaki neredeyse herkes biliyordur. Bu durum tabii ki düzelmedi, aksine çok daha kötü bir hal almaya başladı. Altyapı kötü olduğu için Superbox kullandım, son 1 yılda rezalet duruma geldiği için ondan da verim alamadım. Denize düşen yılana sarılır gibisinden tekrar sabit internet açtırayım dedim. Türknet şaşırtıcı şekilde ertesi gün bağlantıyı yaptı. Yaptı yapmasına fakat internet her dakika gidip geliyordu aralıksız olarak. 3 gün boyunca kullanamadım bir şekilde sözde düzelttiler. Bir sonraki hafta yine aynısı oldu talep açtım onlar dönesiye kendi kendine düzeldi.

1-2 ay sonra artık 6-7 talep açtıktan sonra artık suçu bana atmaya başladılar, ankastre kutusu, modem dediler. Gidip 350 TL'ye sıfır modem aldım sorun devam etti aynı şekilde. Daha sonra bina içi kablodan dediler gidip kaliteli Cat 6 kablo ile direkt olarak modeme giriş sağladım sorun tabii ki devam etti. Beni yüzlerce TL masrafa sokup hiçbir sorunu düzeltemediler. Bu süreç aylardır devam ediyor koptukça talep açtım. En sonunda biri arayıp hızdan dolayı olduğunu söyledi halbuki 6 MBPS hızda da kopuyordu. Hızımı yükseltmeleri gerektiğini söyledim bana verdiği cevap: "Hızınız yüksekken kopuyor diye talep açmayın bir daha" bu cevaptan sonra ne diyeceğimi bilemedim artık.

Alıntıyı görüntüle
Ev telefonu yüzünden Telekom'a geçiş yapamıyordum, şimdi o sorunları halledip en kısa sürede geçiş işlemlerine başlıyorum. En sonuncu talebi 21 Ağustos tarihinde açtım, 24 Ağustos tarihine kadar HİÇBİR işlem yapmadılar, her seferinde sözde aciliyeti bildirdiler. Geçtiğimiz günlerde hızı 4 MBPS yaptıklarını gördüm ardından çok saçma bir şekilde 10 saattir bağlısınız sorunu çözdük şeklinde komik bir mesaj yolladılar. Asıl garip olan ben o otomatik mesajı 10 kere okudum :)

Önden bildireyim bölgemde başka altyapı yok.

Alıntıyı görüntüle

Geçmiş talepleri silmişler nedense, sığmadı muhtemelen :)
Türkiye ve kronik internet sorunu. Alt yapı alternatifi yok, Firmaların insafına kalmak oldukça fazla, Müşteri hizmetleri sorun yaratmakla ünlü çözmek ile değil. Geçmiş olsun diyorum. Size, bize, büyük ihtimal herkes bir şekilde internet sorunu yaşıyor. 2021 son çeyreğe giriyoruz. Uzaktan eğitim diyoruz ama düzgün altyapımız dahi yok. :D Umarım sorununuz çözülür.
 
ADSL altyapı ile pek bir şey beklemeyin. Başka bir şirkete geçseniz dahi 8Megabit'in üstünü alamayacaksınız muhtemelen.
Başka altyapınız yoksa Superbox tarzı aboneliklere yönelmenizi öneriyorum.
 
Türkiye ve kronik internet sorunu. Alt yapı alternatifi yok, Firmaların insafına kalmak oldukça fazla, Müşteri hizmetleri sorun yaratmakla ünlü çözmek ile değil. Geçmiş olsun diyorum. Size, bize, büyük ihtimal herkes bir şekilde internet sorunu yaşıyor. 2021 son çeyreğe giriyoruz. Uzaktan eğitim diyoruz ama düzgün altyapımız dahi yok. :D Umarım sorununuz çözülür.
Öyle deme fiberliyoruz işte (!)
 
Buna çok benzer bir durumu bende yaşadım sonra dedim ki ' sizin de vereceğiniz internetin de müşteri temsilciliğinize de...' diyip iptal ettim interneti. Millenicom'a geçitim kafam rahat şimdi
 
Öyle deme fiberliyoruz işte (!)
görülmeyen ve ölçülemeyen bir hızla fiberliyor olmalıyız. (!)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Buna çok benzer bir durumu bende yaşadım sonra dedim ki ' sizin de vereceğiniz internetin de müşteri temsilciliğinize de...' diyip iptal ettim interneti. Millenicom'a geçitim kafam rahat şimdi
hiç sorun yaşattı mı? geçtiğiniz alt yapı.
 
Ondan yazdım zaten. Bak kaç yıldır bir fiberleyememişiz :D
Yakında gelecektir fiber. Son zamanlarda bayağı agressif davranıyorlar fiber konusunda. Bir çok bölgeye fiber geldiğini gördüm ve bunlardan biri benim. 7 Yıl ADSL ile sizin gibi işkence çektikten sonra Fiber'e geçtim. Superbox tarzı şeylere yönelmeye çalışın (SuperBox kullandığınızı okudum.). ADSL'e kıyasla daha yüksek bir internet almanız lazım SuperBox tarzı abonelikler ile. (Vodafone ve Turk Telekom da yapıyordu ayrıca. Turkcell ile sıkıntı yaşamışsınız onlara da göz atın.)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,535
Mesajlar
10,497,110
Üyeler
184,943
Son üye
dervişamasabretmeyen
Geri
Top