Tamamen internet ile alakalı bir sorun.PC her oyunu rahatlıkla açabiliyor fakat slither.io'da kasma yapabiliyor.Bunun bir ayarı var mı?Chrome üzerinden oynuyorum.
Yok dostum internetin kötüdürYani bu normal mi hocam?Sanki fps düşüyor gibi geliyor.
Bendede öyle internetim iyi olmasına rağmen. Sunucuları kalitesiz.30 mb indirme 5mb upload veriyor.
Sadece siliter.io da mı kasıyor diğer io oyunlarında da kasıyor mu ?30 mb indirme 5mb upload veriyor.
Katılıyorum , ondan da olabilirBendede öyle internetim iyi olmasına rağmen. Sunucuları kalitesiz.
Öbürlerinde kasmıyor.Sadece siliter.io da mı kasıyor diğer io oyunlarında da kasıyor mu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Katılıyorum , ondan da olabilir
Herkeste öyle hocam.Serverleri çöp.PC her oyunu rahatlıkla açabiliyor fakat slither.io'da kasma yapabiliyor.Bunun bir ayarı var mı?Chrome üzerinden oynuyorum.
O zaman garanti sunucuları kötü Hocam , yoğunluktan dolayı da kasıyorÖbürlerinde kasmıyor.
Yoğunluktan değil. Geçen yıl'da böyleydi.O zaman garanti sunucuları kötü Hocam , yoğunluktan dolayı da kasıyor![]()
Sunucuları kötü ve düzeltmiyorlar o zamanYoğunluktan değil. Geçen yıl'da böyleydi.
Aynen.Sunucuları kötü ve düzeltmiyorlar o zaman![]()