Android sürümümü nasıl yükseltebilirim?

-Akın Taşkan-

80+ Silver
Katılım
24 Şubat 2021
Mesajlar
4,946
Reaksiyon skoru
3,863
Pokemon unite oynayacağım oynayamıyorum
Screenshot_2021-10-01-21-28-28-685_com.android.settings.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cpu boost da yaparım büyük ihtimâlle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@iloveichigo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rom falan yüklemek lâzım galiba ama hiç yapmadım bir yol yordam gösteriverin :(
 
Son düzenleme:
En İyi Cevap
Pokemon unite oynayacağım oynayamıyorum Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cpu boost da yaparım büyük ihtimâlle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@iloveichigo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rom falan yüklemek lâzım galiba ama hiç yapmadım bir yol yordam gösteriverin :(
Hocam özür dilerim foruma giremiyorum 🙄
İlk önce cihazına uygun bir TWRP dosyası bulup flashlaman lazim. Ben bakayım senin için
Yüklemek için ilk önce OEM kilidini devre dışı bırak (garanti dışına çıkacak telefonun) https://android.tutorials.how/unlock-bootloader-xiaomi/
Sonra bilgisayara geçip Android Platform Tools'u indirip indirdiğin .Zip dosyasını bir klasöre çıksrtïp o klasörde...
Takipteyim. Bende mate 10 lite için yapabilirim tabii çözümü varsa.
 
Pokemon unite oynayacağım oynayamıyorum Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cpu boost da yaparım büyük ihtimâlle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@iloveichigo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rom falan yüklemek lâzım galiba ama hiç yapmadım bir yol yordam gösteriverin :(
Hocam özür dilerim foruma giremiyorum 🙄
İlk önce cihazına uygun bir TWRP dosyası bulup flashlaman lazim. Ben bakayım senin için
Yüklemek için ilk önce OEM kilidini devre dışı bırak (garanti dışına çıkacak telefonun) https://android.tutorials.how/unlock-bootloader-xiaomi/
Sonra bilgisayara geçip Android Platform Tools'u indirip indirdiğin .Zip dosyasını bir klasöre çıksrtïp o klasörde CMD aç
Sonra da telefondan ayarlara girip o girdiğin yerde çekirdek sürümüne 7 kere basmayı dene olmazsa ana bant sürümüne 7 kere basmayı dene geliştirici seçenekleriyle alakalı bir yazı görürsen o alttaki şey tamamlanana kadar bas bitince ayarlar geliştirici seçeneklerine gelip ADB'yi aktif et ve telefonun ekran kilidi açık bir şekilde bırakıp USB ile bilgisayara bağla ve açtığın CMD ekranına adb devices komudunu gir ve cihaz var mı yoksa liste bosmu diye bak boşsa kablonu kontrol et
Ve
adb reboot bootloader
Komuduyla Bootloader'a gir
TWRP dosyasını indirdikten sonra da o dosyanın adını TWRP.img yap zorunlu değil ama daha iyi olur
fastboot flash recovery TWRP.img
Bu konusu girip flashla ve evet zor kısım bitti
Şimdi sıra ROM bulmaya geldi crDroid Stabil sürüm varmış
Bunu indir ve TWRP'ye girip (girmek için PowerUp+VolumeUp tuşlarını dene) wipe kısmına gir ve o kayan yeri kaydır
Sonra da Install kısmına gelip indirdiğin rom dosyasını telefonuna USB ile atabilirsin atıp Install kısmından kur ve sonra yine wipele en sonki ekranda ve cihazı yeniden başlat
Artık cihaz hazır fakat Google uygulamaları olmayacak bunun için de benzer şekilde GAPPS paketi indir cihazın için (Android11, ARM64, Nano veya Pico seç) indir ve evet yine telefona at kur ve bu kadar artık telefonun android 11 bunun tadını çıkar ve mesajımı en iyi çözüm olarak raporlarsın artık
 
En İyi Cevap
Yüklemek için ilk önce OEM kilidini devre dışı bırak
Root bu mu oluyor hocam yoksa farklı bir şey mi? 4 yıllık cihaz bir şey olmaz garanti hak getire :D
mesajımı en iyi çözüm olarak raporlarsın artık
Hacı şöyle diyeyim ben her konumdaki mesajları en iyi cevap seçiyorum moderatörler seçmiyor :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Seçtim gene
 
@iloveichigo hocam yanlış bir şey yaparsan telefon brick olur yapma dedi arkadaşım ne yaparsam brick olur ki?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O 3IQ'da bilmiyor duymuş bir yerden söyleyip söyleyip duruyor
 
@iloveichigo hocam yanlış bir şey yaparsan telefon brick olur yapma dedi arkadaşım ne yaparsam brick olur ki?
Yüklerken elektrik giderse veya kablo yerinden oynarsa olabilir. Ama TWRP attıktan sonra brick olması zor, en çok soft-brick olur onu da zaten çözmek basit ben bir kere yaşamıştım 10 dakikada çözdüm.
 
Geri
Top