Bende çok sıkıntı çektim, halada çekiyorum.
Ebeveyn denetimi kaldırma olarak aratırsan Youtube da çok video var onlara bakabilirsin.
Eğer olmazsa microsofttan aile oluşturup birini alacaksın (kendi e postan olsun) sonra kendini aileden atacaksın sonra yönetici olarak tekrar yapacaksın bunu her hata verdiğinde yapıyorum bazen oluyor bazen olmuyor.
E-posta yaşın düşükse onu arttır eğer çok ilerlemediysen oyuna yaşı büyük olduğundan emin olan bir e-posta ile giriş yap.