Askerlik erteleme hakkında

cr4ck

80+ Bronze
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
1,885
Reaksiyon skoru
885
Selamlar, geçen ay telefonuma E devletten askerlik erteleme işlemleri konusunda mesaj geldi, son tarihi bu ay sonu gösteriyordu. Şimdi e devletten girince 31/12/2030'a kadar ertelendiğini gösteriyor. Otomatik olarak erteleme mi oldu anlamadım. Herhangi bir şey yapmam lazım mı?
 
Son düzenleme:
Aktif olarak okul devam ediyorsa, otomatik olarak erteliyor zaten.
 
Aktif olarak okul devam ediyorsa, otomatik olarak erteliyor zaten.
1 sene mezuna kalmıştım şu an hazırlık okuyorum. Ay sonu gösteriyor, emin olmak istedim umarım bir sıkıntı çıkmaz.
 
1 sene mezuna kalmıştım şu an hazırlık okuyorum. Ay sonu gösteriyor, emin olmak istedim umarım bir sıkıntı çıkmaz.
Sıkıntı cıkcagını zannetmiyorum. Bende 2. Sene üni kazandim, askerlikle ilgili problem olmadı fakat eğer icim rahat etsin diyorsan askerlik subaesine erken saatte gidip sorabilirsin
 
Sıkıntı cıkcagını zannetmiyorum. Bende 2. Sene üni kazandim, askerlikle ilgili problem olmadı fakat eğer icim rahat etsin diyorsan askerlik subaesine erken saatte gidip sorabilirsin
Tamamdır, teşekkürler.
 
Geri
Top