A320M A PRO ses driveri kuramıyorum

F1nerF1rst

80+ Gold
Katılım
3 Nisan 2021
Mesajlar
5,049
Reaksiyon skoru
1,892
Selamlar realtek driveri kurmaya çalışınca pc resetliyor sürekli açıldığında driver ekranı geliyor ve kur yeniden başlat yaptırıyor döngüye girdi nasıl çözebilirim
 
Temiz kaldırma işlemi yap ddu programı ile.
Sonra anakartın sitesinden driver indir tekrar dene.
 
Temiz kaldırma işlemi yap ddu programı ile.
Sonra anakartın sitesinden driver indir tekrar dene.
anakartın sitesindeki driveri kurunca kulaklık ve mikrofonu görmüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Temiz kaldırma işlemi yap ddu programı ile.
Sonra anakartın sitesinden driver indir tekrar dene.
+onboard audio driver gözüküyor sitesinden normal realtek driveri yok
 
Şöyle yap aygıt yöneticisinden ses ile alakalı driver ı sil internet kesikken sonra daha önceden indirdiğin realtek in senin anakartına uygun olan sürümünü yükle . Büyük ihitmal Uygun olmadığı için hata veriyor.
 
Şöyle yap aygıt yöneticisinden ses ile alakalı driver ı sil internet kesikken sonra daha önceden indirdiğin realtek in senin anakartına uygun olan sürümünü yükle . Büyük ihitmal Uygun olmadığı için hata veriyor.
şimdi internet kablosunu çekiyorum sonra realtek driverlerını silip sitesindeki onboard driverimi kurucam kendi kurmaya çalıştığımı mı detaylı anlatabilir misin
 
Realtek HD audio driver in sistemin için uygun olanını kuracaksın. İlk realtek HD audio driver i indir. 2 interneti kes 3 aygıt yöneticisinden ses driverini sil 4 indirdiğini kur. ( Yine aynı sorun yaşarsan sistemine uygun değildir.indrdiğin realtek driver i )
 
.INF kurulumu gerekiyor, aynı sorunu çok kez yaşadım. Setup düzgün çalışmıyor. Başka çaresi yok.
 
.INF kurulumu gerekiyor, aynı sorunu çok kez yaşadım. Setup düzgün çalışmıyor. Başka çaresi yok.
güvenli modda kuran biri varmış ama pc geri açamıyormuş galiba güvenli modda açılıyormuş pc bilemedim dediğini nasıl yapıcaz herhangi bir videosu var mı örnek bakayım ordan yapayım bu arada yeni bişey farkettim driver kuruluyor ama her seferinde bidaha kuruluma atıyor beni ilk resten sonra driver kurulmuş oluyor ama
 
güvenli modda kuran biri varmış ama pc geri açamıyormuş galiba güvenli modda açılıyormuş pc bilemedim dediğini nasıl yapıcaz herhangi bir videosu var mı örnek bakayım ordan yapayım bu arada yeni bişey farkettim driver kuruluyor ama her seferinde bidaha kuruluma atıyor beni ilk resten sonra driver kurulmuş oluyor ama
TeamViewer ile ben yapabilirim isterseniz.
 
Geri
Top