Hikayeliyi tercih ederim.Rdr2 hayatımda hiç oynamadım. Eski çağda geçen oyunları pek sevmiyorum. Rdr2 online’ı xss’de 1 saat oynamıştım sadece.
Gta online’da saatlerce uçak sürüp kafa dağıtan birine önerir misiniz?
Hikaye modunu da oynamadıysan direkt RDR2 al hikaye modunu da oynarsın.Rdr2 hayatımda hiç oynamadım. Eski çağda geçen oyunları pek sevmiyorum. Rdr2 online’ı xss’de 1 saat oynamıştım sadece.
Gta online’da saatlerce uçak sürüp kafa dağıtan birine önerir misiniz?
Hikayeyi oynamalısın.Rdr2 hayatımda hiç oynamadım. Eski çağda geçen oyunları pek sevmiyorum. Rdr2 online’ı xss’de 1 saat oynamıştım sadece.
Gta online’da saatlerce uçak sürüp kafa dağıtan birine önerir misiniz?
Bilgisayardanda oynanır elbette fakat konsolla ayrı bir tadı var tabii sen nasıl seversin bilmem.Sattım hocam ya. 1 ay falan bende kalmıştı.