omen serisini niçin beğenmiyorsunuz hocam eğer müsait isenizHocam bu bütçede genellikle omen falan tavsiye edenler var. Ama Ben msiciyim hocamOmenden momenden nefret ederim. Servisinde kazık yedim saolsunlar
Msiciyim ben Msi alpha kullanıyorum. Gayet de memnunum. Sorularınız olursa konuşma kısmına beklerim.
Hocam dediğim gibi servisinde kazık yediğim için hpden nefret ederim.omen serisini niçin beğenmiyorsunuz hocam eğer müsait iseniz