da gt 2 full guys düşük fps

da gt 2 de fall guysta 40 70 fps bazen 10 20 oluyor sorun nedir
1) Öncelikle https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 bunu indirin, ardından ekran kartınızın https://www.amd.com/en/support/grap...ies/amd-radeon-6600-series/amd-radeon-rx-6600 22.5.1 sürümünü indirin.
2) İnternet bağlantınızı kesin, önce Amd Uninstallerı kullanın, güvenli moda girmek isteyecek uyarı olarak verdiği her şeye evet deyin, ardından (internet kablosunu takmayın halen), indirdiğiniz 22.5.1 sürümünü kurun. (Kurduktan sonra takabilirsiniz internet kablosunu.)
 
Aldıktan sonra driverları kurup güncellemeleri yaptın mı?
 
1) Öncelikle https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 bunu indirin, ardından ekran kartınızın https://www.amd.com/en/support/grap...ies/amd-radeon-6600-series/amd-radeon-rx-6600 22.5.1 sürümünü indirin.
2) İnternet bağlantınızı kesin, önce Amd Uninstallerı kullanın, güvenli moda girmek isteyecek uyarı olarak verdiği her şeye evet deyin, ardından (internet kablosunu takmayın halen), indirdiğiniz 22.5.1 sürümünü kurun. (Kurduktan sonra takabilirsiniz internet kablosunu.)
yapıyom bunu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dediğimi yaptın mı?
int çpk yavaş ilk dediğin yeni iniyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1) Öncelikle https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 bunu indirin, ardından ekran kartınızın https://www.amd.com/en/support/grap...ies/amd-radeon-6600-series/amd-radeon-rx-6600 22.5.1 sürümünü indirin.
2) İnternet bağlantınızı kesin, önce Amd Uninstallerı kullanın, güvenli moda girmek isteyecek uyarı olarak verdiği her şeye evet deyin, ardından (internet kablosunu takmayın halen), indirdiğiniz 22.5.1 sürümünü kurun. (Kurduktan sonra takabilirsiniz internet kablosunu.)
22.7.1 var onu indirip yaptım 5.1 i bulamadım bişey olurmu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3 fps e düştü
 
Son düzenleme:
yapıyom bunu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


int çpk yavaş ilk dediğin yeni iniyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


22.7.1 var onu indirip yaptım 5.1 i bulamadım bişey olurmu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3 fps e düştü
22.5.1 onun altında hocam nasıl bulamadınız?
 
emin değilim nasıl güncellicem
Youtubedan bulabilirsin hocam yine de kisaca anlatayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Youtubedan bulabilirsin hocam yine de kisaca anlatayım
Pc acilirken f1 ya da f2 ardi ardina basiyorsun bios acildiginda galiba sol ustte biosun en son guncellenme tarihi var internetten anakartini yazarak en guncel surumune bakip karsilastiracaksin bundan sonrasi youtubea ait
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,786
Mesajlar
11,081,118
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top