34tl mouse dramı deneyimlerim

ysk tm

80+
Katılım
8 Ağustos 2022
Mesajlar
101
Reaksiyon skoru
22
Geçenlerde laptop almıştım acele etmiştim mouse almak için markası vb önemli değildi benim için a101 e gittim benim gittiğim mağazada sadece 34tl lik mouse vardı neyse onu aldım pilli kablosuz
ilk birkaç ay mükemmeldi sonra hızı düşmeye başladı mousepad üzerinde hareket ettirince yavaş gidiyor masada hareket ettiğimde hızlanıyordu bende mousepadda sorun var sandım yeni mousepad aldım ondada çalışmayınca dedim mouse bozuk çünkü keşfetime çok video çıkmıştı o tarz işte 20tl ye aldığım kulaklık ilk hafta iyi 2hafta ses azalıyor 3hafta bozuluyor neyse en sonunda kardeşim ya pili bittiyse dedi yeni pil aldım şu an mükemmel çalışıyor açıkçası 034tl lik mousenin 500tl lik mouseyle denk olmadığını biliyorum veya 20tl lik kulaklığın airpodslarla denk olmadığını ama alınca 1 hafta kullan at ürünler değil bunlar yine işe yarıyor
not mouse neden ucuz
1)ışıklı değil
2)yan tuşlar yok sağ tık sol tık dpı tuşu var sadece
3)hızı ve dpı gaming mouselerden yavaş ama ben zaten orta dpı da kullandığım için sorun olmuyor
4)muhtemelen 1 gaming mouse 2yıl dayanıyorsa bu 1 yıl dayanır
yani gaming mouselerden daha kötü ama işini yapıyor sorunsuz
 
Şundan alsaydın keşke 50TL ye. Bazen stokları açılıyor kendim kullanıyorum malzeme kalitesi vs. gayet iyi. DPI ayarı var üzerindeki tuştan değiştiriliyor. Bir çok yüzeyde sorunsuz kullanabiliyorum takılma gibi bir sorun yaşamadım.

Bu arada hangi marka mouse dan kullandığını da belirtsen daha iyi olur. Gören arkadaşlar tercihini başka markadan kullanır.
 
Şundan alsaydın keşke 50TL ye. Bazen stokları açılıyor kendim kullanıyorum malzeme kalitesi vs. gayet iyi. DPI ayarı var üzerindeki tuştan değiştiriliyor. Bir çok yüzeyde sorunsuz kullanabiliyorum takılma gibi bir sorun yaşamadım.

Bu arada hangi marka mouse dan kullandığını da belirtsen daha iyi olur. Gören arkadaşlar tercihini başka markadan kullanır.
olsa alırdım acele ettim
 
Geri
Top