KEDULLAH HOCA
80+ Bronze
- Katılım
- 31 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 801
- Reaksiyon skoru
- 137
bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
modelden modele değişiyor ama performans kaybı vermiyor anca soğutma fiyat farkı varbana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
Isıtma konusunda sıkıntıları olduğunu biliyorum fiyata bağlı olarak farklı markaları öncelikli tercih etmeniz daha iyi olur.bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
yani dandik değil dememodelden modele değişiyor ama performans kaybı vermiyor anca soğutma fiyat farkı var
yani şey gibi sordum elimde yok ama alıcam belki zotac alırım diye bi çin malı gibi geliyozotac kötü diyemeyiz, sorunlu diyemeyiz. Hangi modelden bahsediyoruz ona bi bakmak lazım. Çok güzel soğutma yapan modeller de var çok berbat da
Çin malı zatenyani şey gibi sordum elimde yok ama alıcam belki zotac alırım diye bi çin malı gibi geliyo
yani o anlamda demedim ama anladınız galibaÇin malı zaten![]()
Ayni gpu ayni performansi verir tum markarda boyledir zotacda kotu marka degildirperformanssız
Aynı model kartlar en fazla 1-2fps fark yaratiyolar asıl fark sıcaklıklarda zotac kötü marka değil alacağın modele bağlı ama en fazla biraz sıcak çalışır onun dışında başka bir kötü şeyi yokbana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
msi falanda üretimini çinde yapıyo ne var bundayani şey gibi sordum elimde yok ama alıcam belki zotac alırım diye bi çin malı gibi geliyo
performans kaybı yok soğutma farkı var. çok önemli değil zotac kaliteli markadır eski serileri baya sıkıntılı yeni modelleri taş gibi alınabilir yanibana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu