zotac markası iyi mi

KEDULLAH HOCA

80+ Bronze
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
801
Reaksiyon skoru
137
bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
 
bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
Isıtma konusunda sıkıntıları olduğunu biliyorum fiyata bağlı olarak farklı markaları öncelikli tercih etmeniz daha iyi olur.
 
zotac kötü diyemeyiz, sorunlu diyemeyiz. Hangi modelden bahsediyoruz ona bi bakmak lazım. Çok güzel soğutma yapan modeller de var çok berbat da
 
Performanslar benzer eskiden vram konusunda can sıkmıştı diye hatırlıyorum yeni seriler de nasıl bilemem fakat kartın modelini de bilmemiz lazım hocam.
 
zotac kötü diyemeyiz, sorunlu diyemeyiz. Hangi modelden bahsediyoruz ona bi bakmak lazım. Çok güzel soğutma yapan modeller de var çok berbat da
yani şey gibi sordum elimde yok ama alıcam belki zotac alırım diye bi çin malı gibi geliyo
 
Yanlış anlama olmasın bir çok markanın üretimi çin de zaten takılmamak lazım ama zotac bileşen kalitesi konusun da çok sorun çıkartmıştı zamanın da diye hatırlıyorum yanlışım yok ise almayı düşündüğünüz modeli almadan önce ayrı konu açın.
 
bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
Aynı model kartlar en fazla 1-2fps fark yaratiyolar asıl fark sıcaklıklarda zotac kötü marka değil alacağın modele bağlı ama en fazla biraz sıcak çalışır onun dışında başka bir kötü şeyi yok
 
yani şey gibi sordum elimde yok ama alıcam belki zotac alırım diye bi çin malı gibi geliyo
msi falanda üretimini çinde yapıyo ne var bunda 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bana zotac model ekran kartlar diğerlerine göre daha performanssız gibi geliyor doğru mu
performans kaybı yok soğutma farkı var. çok önemli değil zotac kaliteli markadır eski serileri baya sıkıntılı yeni modelleri taş gibi alınabilir yani
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,064
Mesajlar
11,073,137
Üyeler
198,044
Son üye
Ali Mustafa
Geri
Top