barmağınlan bas2 senedir tıklıyom hiç kazanamadım![]()
Hertürlü denedim olmuyo zücaciye veya petshop nevresim gibi işime yaramayan ne varsa veriyobarmağınlan bas
kozmetik veriyor banada hep oje almam gerekli acilen(!)Hertürlü denedim olmuyo zücaciye veya petshop nevresim gibi işime yaramayan ne varsa veriyo