Airpods 3.nesil vs Pro 2.nesil

Alpatuğ

80+
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
73
Reaksiyon skoru
21
Dostlar ikisi arasında kararsız kaldım bu sebeple size sormak istedim. Kullanan bilen arkadaşlar sizce hangisini almalıyım? Aradaki fiyat farkında değecek bir özellik var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
 
3. nesil kullanıyorum. öncelikle aralarında zaten %35 fiyat farkı var önce bunun farkında olmalısın. pro ses kalitesi ve gürültü engelleme açısından çok daha iyi çünkü lastikli bir yapısı var 3. nesil öyle değil. gürültü engelleme olayı 3. nesilde daha zayıf ama ortam çok gürültülü ise bunu farkedebilirsin anca, atıyorum araçların hızlı geçtiği bir otoyol kenarında falan olman lazım onun haricinde dışardan öyle aşırı gürültü almıyor. ancak proların da silikonlu yapısı kulak içinde itme yapıyor belli süre sonra kulaklığı biraz düzeltmen gerekiyor bir cok arkadasımda kendi kendigine kaymaya basladıgını duydum. bana kalırsa maddi sorunun yoksa pro al geç 1.4k fiyat farı var aralarında
 
Dostlar ikisi arasında kararsız kaldım bu sebeple size sormak istedim. Kullanan bilen arkadaşlar sizce hangisini almalıyım? Aradaki fiyat farkında değecek bir özellik var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
Bütçe çıkıyorsa pro 2. Nesil gürültü engelleme çok önemli
 
3. nesil kullanıyorum. öncelikle aralarında zaten %35 fiyat farkı var önce bunun farkında olmalısın. pro ses kalitesi ve gürültü engelleme açısından çok daha iyi çünkü lastikli bir yapısı var 3. nesil öyle değil. gürültü engelleme olayı 3. nesilde daha zayıf ama ortam çok gürültülü ise bunu farkedebilirsin anca, atıyorum araçların hızlı geçtiği bir otoyol kenarında falan olman lazım onun haricinde dışardan öyle aşırı gürültü almıyor. ancak proların da silikonlu yapısı kulak içinde itme yapıyor belli süre sonra kulaklığı biraz düzeltmen gerekiyor bir cok arkadasımda kendi kendigine kaymaya basladıgını duydum. bana kalırsa maddi sorunun yoksa pro al geç 1.4k fiyat farı var aralarında
Hocam cevabın için teşekkür ederim. Maddi yönden bi sorunum yok alayım uzun süre idare etsin kafasındaydım. Pro daha uzun ömürlüdür diye düşündüm bu sebeple size sormak istedim. Saolun tekrardan.
 
Hocam cevabın için teşekkür ederim. Maddi yönden bi sorunum yok alayım uzun süre idare etsin kafasındaydım. Pro daha uzun ömürlüdür diye düşündüm bu sebeple size sormak istedim. Saolun tekrardan.
muzik dinlemeyi seviyosan zaten iyisini al geç.benimki daha 1 senelik ve 2. eli pek gitmiyor kulaklığın o yüzden gittiği yere kadar gitsin pro alıcam.

ek olarak eğer iphone kullanıyorsan apple music airpods ile inanılmaz iyi muzik performansı veriyor. ayarlardan kayıpsız yaparsan kaliteyi dediğimi anlarsın. airpodslar zaten 6 ay ücretsiz apple music veriyor satın aldıgında
 
muzik dinlemeyi seviyosan zaten iyisini al geç.benimki daha 1 senelik ve 2. eli pek gitmiyor kulaklığın o yüzden gittiği yere kadar gitsin pro alıcam.

ek olarak eğer iphone kullanıyorsan apple music airpods ile inanılmaz iyi muzik performansı veriyor. ayarlardan kayıpsız yaparsan kaliteyi dediğimi anlarsın. airpodslar zaten 6 ay ücretsiz apple music veriyor satın aldıgında
Pro alacağım hocam dedikleriniz aklıma çok yattı. Amazon üzerinden almayı düşünüyordum. Çünkü apple store üzerinde 1 ay sonra geliyor olarak gözüküyor. Herhangi bi sorun olur mu hocam bi bilgin var mı bu konuda? Amazondan aldığım taktirde apple music’i aynı şekilde 6 ay ücretsiz kullanabiliyor muyum?
 
bana kalırsa gidip bir tekno marketten alman daha mantıklı. ben teknosadan almıştım. şimdi kontrol ettim de fiyatı teknosada da aynı amazonda da aynı. en azından kargo çekmezsin

tabii ki aldıgın yer farketmiyor ben teknosadan aldım ve 6 aylık üyeliği kullandım. ürün kodunda oluyor direkt ve apple cihaza baglayınca aktif ediyorsun
 
Ben de bu 2 ürün arasında kalmıştım ve sonuç olarak 3. nesili tercih ettim. Tabii yazın aldığım için daha ucuzdu. Her şeyinden memnunum, hiçbir sorunum yok. Silikonlu kulaklık sevmediğim için böyle bir tercihte bulundum.
 
bana kalırsa gidip bir tekno marketten alman daha mantıklı. ben teknosadan almıştım. şimdi kontrol ettim de fiyatı teknosada da aynı amazonda da aynı. en azından kargo çekmezsin

tabii ki aldıgın yer farketmiyor ben teknosadan aldım ve 6 aylık üyeliği kullandım. ürün kodunda oluyor direkt ve apple cihaza baglayınca aktif ediyorsun
Amazonda daha fazla taksit imkanı vardı hocam o yüzden oradan almak istedim bi farkı yok diyorsanız amazondan alayım zaten yarın elimde olacak kargosu. Teşekkür ederim tekrardan saolun.
 
Güzel karar olmuş. Silikonsuz kulaklıklar son seste değilken bile sesi dışarıya çok veriyor. Sessiz ortamlarda uyarı almanız mümkün. Pro 2.nesil kullanıyorum. Her şeyiyle tatmin eder sizi. Aktif gürültü engelleyici hayati bir şey bence. Gürültülü ortamlarda bile sessizliği yakalayabiliyoruz. Hayırlı olsun şimdiden.
 
Güzel karar olmuş. Silikonsuz kulaklıklar son seste değilken bile sesi dışarıya çok veriyor. Sessiz ortamlarda uyarı almanız mümkün. Pro 2.nesil kullanıyorum. Her şeyiyle tatmin eder sizi. Aktif gürültü engelleyici hayati bir şey bence. Gürültülü ortamlarda bile sessizliği yakalayabiliyoruz. Hayırlı olsun şimdiden.
Teşekkür ederim hocam saolun.
 
Tüm nesilleri kullandım pro kulak içi kulaklık seviyorsanız çok iyi suan 2.nesil pro kullanıyorum 3.nesil önermiyorum kulak yapısına bağlı olarak rahat eden veya edemeyen çok var düz 2. nesil tasarım açısından daha uygun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,398
Mesajlar
11,076,777
Üyeler
198,124
Son üye
syncx
Geri
Top