HP Pavilion vs Acer NİTRO 5

Mehmet

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,509
En İyi Cevap
4
Reaksiyon skoru
8,602
Dostlar sizce bu iki modelden hangisi.
araştırmalarıma göre HP PAVİLİON GPU (60W) - ACER NİTRO GPU (75W)
bu bilgiyi de vereyim.
Ekran görüntüsü 2023-01-18 235153.png
 
Her bakımdan ikisinden de iyi

Yeni Ideapad Gaming 3 16" IPS 165Hz /6600H/16GB DRR5/ 512GB SSD /RTX 3050Ti / 20229TL

16" 1920x1200 çözünürlük 165 Hz 350 nits ve sRGB %100

Alıntıyı görüntüle
 
nitroya ram eklese aynı fiyata gelicek, üstüne ti farkı da var, neden ikiside değilmiş?
Ti ve normal arasında çok FPS farkı yok tpd değeri önemli. Nitroya ısınıyor diyorlardı emin değilim ve eski sürüm nitro serisi yeni çıkanları var. Victus kullanıyorum memnunum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ti ve normal arasında çok FPS farkı yok tpd değeri önemli. Nitroya ısınıyor diyorlardı emin değilim ve eski sürüm nitro serisi yeni çıkanları var. Victus kullanıyorum memnunum.
Ayrıca biri sormuş Acer servisi ram yükseltme de garanti dışı kalır demiş forumda bı konuda görmüştüm.
 
Ti ve normal arasında çok FPS farkı yok tpd değeri önemli. Nitroya ısınıyor diyorlardı emin değilim ve eski sürüm nitro serisi yeni çıkanları var. Victus kullanıyorum memnunum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca biri sormuş Acer servisi ram yükseltme de garanti dışı kalır demiş forumda bı konuda görmüştüm.
Acer 1 aralık itibariyle ram vs ssd gibi yükseltmelerde garanti dışı kalmıyor diye biliyorum.
Yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Hem GPU'Unun 75w ve hemde yükseltme yapacağım için 1x8gb ram bulunan Acer Nitro modelini sipariş geçtim.
 
Ti ve normal arasında çok FPS farkı yok tpd değeri önemli. Nitroya ısınıyor diyorlardı emin değilim ve eski sürüm nitro serisi yeni çıkanları var. Victus kullanıyorum memnunum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca biri sormuş Acer servisi ram yükseltme de garanti dışı kalır demiş forumda bı konuda görmüştüm.
Garanti dışı kalmıyor, tdp önemli diyip tdp değerlerine bakaydin keşke. ikiside 75w, nitronun soğutması gayet iyi.
 
Garanti dışı kalmıyor, tdp önemli diyip tdp değerlerine bakaydin keşke. ikiside 75w, nitronun soğutması gayet iyi.
HP pavilion modelinde gpu azami çekirdek hızı 1485mhz buda 60W modele tekabul ediyor. HP hiçbir kullanım kılavuzu ve belgesinde GPU hakkında (W) bu bilgiye yer vermiyor.
Acer Nitro modelinde ise 1585mhz
Arada tabii ki çok fazla bir perfomans farkı olmuyor ancak daha ucuza neden 60w alayım düşüncesi oluştu biraz aklımda.
 
HP pavilion modelinde gpu azami çekirdek hızı 1485mhz buda 60W modele tekabul ediyor. HP hiçbir kullanım kılavuzu ve belgesinde GPU hakkında (W) bu bilgiye yer vermiyor.
Acer Nitro modelinde ise 1585mhz
Arada tabii ki çok fazla bir perfomans farkı olmuyor ancak daha ucuza neden 60w alayım düşüncesi oluştu biraz aklımda.
pavilion mantıklı olan bir model değil zaten, hem soğutma olsun hem gpu tdpsi olsun. nitro alarak en mantıklı kararı yapmışsınız hayırlı olsun.
 
pavilion mantıklı olan bir model değil zaten, hem soğutma olsun hem gpu tdpsi olsun. nitro alarak en mantıklı kararı yapmışsınız hayırlı olsun.
Teşekkür ederim :)
Klavye aydınlatması bulunuyor mu bu konu hakkında bilginiz var mı?
Acer servisi aradım bir bilgi veremediler.
 
Geri
Top