PSG 5 - 4 RİYADH XI (RONALDO)

Olm bu nasıl dostluk maçı anlamadım...

Herkes çok sınırlı, herkes sınırlarını zorluyor ve herkes çok agresif...
 
Olm bu nasıl dostluk maçı anlamadım...

Herkes çok sınırlı, herkes sınırlarını zorluyor ve herkes çok agresif...
kırmızı kart da var her şey çok güzel gidiyor
 
Başlık yanlış. PSG - Ronaldo
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,606
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top