Gi̇gabyte Rtx 3070 Furmark Testi̇ Normal mi̇

GAMETECH FREEZER 2.4
Bayadır kullanıyom performansı guzel r5 5500 islemcıyle kullandım en fazla 65 derece falan oluyor oc yapınca 70 oluyor ama
tek sevmedıgım yanı raınbow olması ve ısıgı kapanmıyor
aynı islemci bende de mevcut düşünüyorum bu aralar almayı da fiyatı düşük olanların performansını merak ettiğimden sordum çok teşekkürler
 
nvidia driverlarında pek problem olmaz. testin 2k çözünürlükte yapıldığını düşünürsek değerlerin 5-6 derece yüksek. fakat fanın yüzde 86 ile çalışıyor olması garip. İşin gerçeği şu kardeşim. sıcaklık çok yüksek değil fakat fan devrine göre o sıcaklık normal değil.
 
sıfır aldım mt bilişimden 12799 n11 uzerınden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nvidia driverlarında pek problem olmaz. testin 2k çözünürlükte yapıldığını düşünürsek değerlerin 5-6 derece yüksek. fakat fanın yüzde 86 ile çalışıyor olması garip. İşin gerçeği şu kardeşim. sıcaklık çok yüksek değil fakat fan devrine göre o sıcaklık normal değil.
ne yapmam gerekiyor böle kalsınmı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iade etmelimiyim
 
Son düzenleme:
ne yapmam gerekiyor böle kalsınmı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


iade etmelimiyim
iadeden ziyade oyun içi sıcaklık değerlerini inceleyip ona göre karar vermek daha mantıklı olabilir. bu arada eğer ekran kartını alıp doğrudan anakarta taktıysan iade etmeden önce temiz bir formattan sonra değerlerini incelemeni öneririm
 
Eagle imiş modeli. Soğutması bir hayli zayıf aslında. Çoğu modeli %80-90 fan devrini görüyor.
 
Geri
Top