Logitech G203 vs Steelseries Rival 3

Kendim G203 kullanıyorum. Performans olarak aralarında çok bir fark yok. RGB istiyorsanız, 203 kullanabilirsiniz. Özellik olarak neredeyse aynılar G203'ün kabloları çok hafif beyaz rengini kullanıyorum. Rival 3'te alınabilir. RGB istemiyorsanız, alınır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,959
Mesajlar
11,072,017
Üyeler
198,015
Son üye
messisever
Geri
Top