Amd Xfx 6700XT Quıck Amd software sıkıntısı yasıyorum

Burakcyds

80+
Katılım
25 Haziran 2022
Mesajlar
178
Reaksiyon skoru
84
Kendı kendıne amd software uygulamasını siliyor , dp dan goruntu alıyorum bazen göruntu gıdıyor vermıyor pc yi komple psu da kapatmam gerekıyor duzelmesı için , bazen guc gırısı yerınde ki kırmızı ısıklardan 1 tanesını yanıyor ve bu durumda arıza verıyor , coıl weıl'e alıstım derken şu amd den cektıgımı baska hıc bı seyden cekmedım yardımcı olursanız cok sevınırım ^^
 
Kendı kendıne amd software uygulamasını siliyor , dp dan goruntu alıyorum bazen göruntu gıdıyor vermıyor pc yi komple psu da kapatmam gerekıyor duzelmesı için , bazen guc gırısı yerınde ki kırmızı ısıklardan 1 tanesını yanıyor ve bu durumda arıza verıyor , coıl weıl'e alıstım derken şu amd den cektıgımı baska hıc bı seyden cekmedım yardımcı olursanız cok sevınırım ^^
Tüm sistemin nedir hocam?
 
Amd gigabyte b550 ds3h , amd ryzen 5 5600x , 32GB (2x16GB) 3600mhz , 700W psu , Rampage RM365s 27 inç 165Hz
BIOS'tan XMP'yi açtığın yerin profilin altında 36.00 göreceksin hocam. Onun solunda auto yazacak. Auto yazan yere space tuşu ile 35.33 yapabilir misin?
 
BIOS'tan XMP'yi açtığın yerin profilin altında 36.00 göreceksin hocam. Onun solunda auto yazacak. Auto yazan yere space tuşu ile 35.33 yapabilir misin?
Suan yaptım hocam
 
Suan yaptım hocam
Şimdi de AMD sürücünü bu şekilde tekrardan kurabilir misin?
1) Öncelikle https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 bunu indirin, ardından ekran kartınızın https://www.amd.com/en/support/grap.../amd-radeon-6700-series/amd-radeon-rx-6700-xt 23.2.2 sürümünü indirin.
2) İnternet bağlantınızı kesin, önce Amd Uninstallerı kullanın, güvenli moda girmek isteyecek uyarı olarak verdiği her şeye evet deyin, ardından (internet kablosunu takmayın halen), indirdiğiniz 23.2.2 sürümünü kurun ve sistemi yeniden başlatın. (Kurduktan sonra takabilirsiniz internet kablosunu.)
3) Windows ekranı geldikten sonra AMD Software'a girip oradan Standart kullanıcı profilini seç hocam.
Bu yolu da uygulayıp sonucu bildirsen sevinirim hocam.
 
Şimdi de AMD sürücünü bu şekilde tekrardan kurabilir misin?
1) Öncelikle https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 bunu indirin, ardından ekran kartınızın https://www.amd.com/en/support/grap.../amd-radeon-6700-series/amd-radeon-rx-6700-xt 23.2.2 sürümünü indirin.
2) İnternet bağlantınızı kesin, önce Amd Uninstallerı kullanın, güvenli moda girmek isteyecek uyarı olarak verdiği her şeye evet deyin, ardından (internet kablosunu takmayın halen), indirdiğiniz 23.2.2 sürümünü kurun ve sistemi yeniden başlatın. (Kurduktan sonra takabilirsiniz internet kablosunu.)
3) Windows ekranı geldikten sonra AMD Software'a girip oradan Standart kullanıcı profilini seç hocam.
Bu yolu da uygulayıp sonucu bildirsen sevinirim hocam.
Hocam hepsını yaptım suanda ramler 2133Mhz de calısıyor normal mı yoksa yuk bındıgınde mı 3600Mhz cekıcek kendısı
1677937237503.png
 

Ekler

  • 20230304_164439.jpg
    20230304_164439.jpg
    2.4 MB · Hit: 28
Doğru yapmışsın. Gene Windows'a girip Görev yöneticisine girip oradan Performans sekmesine tıklayıp Bellek kısmına girip tam ekran görüntüsü atar mısın?
 
1677937839260.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bak şöyle yapıp gerı sana yazıcam bıosu sıfırlayıp bu ayarları tekrar yapıcam
 
Geri
Top