Yardım 2. el 6900 XT ALMAK ?

Etobaba

80+ Bronze
Katılım
26 Mayıs 2022
Mesajlar
1,921
Reaksiyon skoru
857
Merhabalar ekran kartımı güncellemek istiyorum. Niyetim 4070ti almak lakin fiyatları 800 dolar ile alakası yok maalesef. Sarı sitelerde 2. el az garantisi kalmış 6900 xt ler gözüme çarptı. Ortalama 10k civarına 3-5 ay garantili yüksek ihtimal miningli kartlar. Sıcaklık değerleri normal görünen bu kartları alırken nelere dikkat etmeliyim veyahut böyle bir tecrübesi olan var mı uzak mı durmalıyım ?
 
Dostum testleri yap sıcaklıklara bak bios falan atılmışmı ona dikkat et içine siniyosa al geç ama sana tavsiyem nvidia al kafan rahat eder
(özellikle içi açılmamış almaya bak)
 
Dostum testleri yap sıcaklıklara bak bios falan atılmışmı ona dikkat et içine siniyosa al geç ama sana tavsiyem nvidia al kafan rahat eder
(özellikle içi açılmamış almaya bak)
Nvidia daha çok miningde kullanıldı çekiniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3080/3080ti öneririm o paraya amd alma bence
çok çöp dolu 3080 8 k ya dolu ama miningle ne kadar yorulmuş belli değil
 
Nvidia daha çok miningde kullanıldı çekiniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


çok çöp dolu 3080 8 k ya dolu ama miningle ne kadar yorulmuş belli değil
Valla hocam üst düzey bir kart alıp iyide para verip wattman almak saçmalık bende 6800 vardı sattım mining 3080 aldım 8kya 70 dereceyi geçmiyor. İ
 
3080 2k da rx6800xt'den güçsüz bi kart niye önerirsiniz ki bide 10gb güncel oyunlarda 2k da vramden darboğaz yiyeceği belli zaten gelmişler wattman diyorlar ben 1 yıl garantili sapphire nitro + se rx6900xt aldım 9.750'e kişi çok az kullanmış belli sıcaklıklar 70c geçmiyor sorunsuz kullanıyorum sende böyle bişey alabilirsiniz. Marka olarak önerim, xfx merc, sapphire nitro, msi gaming z, x trio, asus tuf, asrock formula, powercolor red devil, gigabyte aorus master
 
Valla hocam üst düzey bir kart alıp iyide para verip wattman almak saçmalık bende 6800 vardı sattım mining 3080 aldım 8kya 70 dereceyi geçmiyor. İ
2. el 3080ti de alabilirim hocam dert 2. el alırken çekiniyorum
 
3080 2k da rx6800xt'den güçsüz bi kart niye önerirsiniz ki bide 10gb güncel oyunlarda 2k da vramden darboğaz yiyeceği belli zaten gelmişler wattman diyorlar ben 1 yıl garantili sapphire nitro + se rx6900xt aldım 9.750'e kişi çok az kullanmış belli sıcaklıklar 70c geçmiyor sorunsuz kullanıyorum sende böyle bişey alabilirsiniz. Marka olarak önerim, xfx merc, sapphire nitro, msi gaming z, x trio, asus tuf, asrock formula, powercolor red devil, gigabyte aorus master
gene bir amd fanboyu damladı konuya 3080ti’dan şaşma hocam
 
gene bir amd fanboyu damladı konuya 3080ti’dan şaşma hocam
konu rx6900xt kart neye göre alınır bende tecrübelerimi, eleştirilerimi ve model tavsiyesi bulundum konudan devam ediyorum ama çıkıpta bu kart amd alınmaz hocam 3080 al hocam demiyorum senin gibi. burda belli ki bi alışmışlık var ve sorunlu kartı kullanıp upgrade ile şansına sorunsuz ve uyguna kart buldun ama kullanmadığın bi karta gidip alınmaz diyemezsin düzgünce açıklama yap varsayimda bulun öyle yaz ben rtx3060ti z trio ve rtx3080 z trio kullandım ona göre yorum yapıyorum.
Fanboyluk yapan sensin gibi geldi bana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

genel galiba 4k da test edilip 70 i geçmemesi gerekiyor
Genelde furmark 0x 1080p de 5-10dk test edilip 60-70c civarında 30-55% fanda olması beklenir ve güçlü bi oyunda takılmalar görüntü yirtilmaları fan tıkırtısı ve coilwhine minimum seviyede olması beklenir.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,998
Mesajlar
11,072,459
Üyeler
198,025
Son üye
sercancop
Geri
Top