Abdullah hocamın instada paylaştığı bu laptop için düşünceleriniz neler?
Casper'dan hep bi tık ürkmüşümdür.Yorumlarınızı bekliyorum...
Gayet güzel kanka her yerde paylaşıldı zaten
Abdullah hocamın instada paylaştığı bu laptop için düşünceleriniz neler?
Casper'dan hep bi tık ürkmüşümdür.Yorumlarınızı bekliyorum...
Monster için de aynısı deniyor ama monster ölçüde bu sorunu çözdü sanırım. Casper da yeni modellerde çözmüştü de bunda sorun var mı bilmiyorumGayet güzel kanka her yerde paylaşıldı zaten
Isınma konusunu düşünüyorsan ben o konunun abartıldığını düşünüyorum ve bu fiyat badında bundan daha sağlamı yok
Monster hala tam anlamıyla çözemedi bence ama Casper çözmüştürMonster için de aynısı deniyor ama monster ölçüde bu sorunu çözdü sanırım. Casper da yeni modellerde çözmüştü de bunda sorun var mı bilmiyorum