Excalibur kullanan yardımcı olsun lütfen

Ekran kartı 100w diye gördüm yani performans olarak üzmeyecektir bence bu fiyata bu konfigürasyonlarda başka bulunmuyor sanırım düşünülebilir
casperların ve monsterların bazı modelleri ve genel olarak markalar önerilmiyor belirli nedenlerden mesela ısınma sorunu ama ne kadar ağır kullanılırsa her dizüstü ısınıyor bence o yüzden bu konuyu bilemiyorum
 

Abdullah hocamın instada paylaştığı bu laptop için düşünceleriniz neler?
Casper'dan hep bi tık ürkmüşümdür.Yorumlarınızı bekliyorum...
Gayet güzel kanka her yerde paylaşıldı zaten
Isınma konusunu düşünüyorsan ben o konunun abartıldığını düşünüyorum ve bu fiyat badında bundan daha sağlamı yok
 
Ekran neden 2k değil bu sisteme lazım di
 
Bu kasanın soğutma performansı gayet iyi görünüyor. Ekran renk olarak pek tatmin edici değil ancak bu fiyat bandında gayet alınabilir gibi.
 
Gayet güzel kanka her yerde paylaşıldı zaten
Isınma konusunu düşünüyorsan ben o konunun abartıldığını düşünüyorum ve bu fiyat badında bundan daha sağlamı yok
Monster için de aynısı deniyor ama monster ölçüde bu sorunu çözdü sanırım. Casper da yeni modellerde çözmüştü de bunda sorun var mı bilmiyorum
 
Bu kasanın soğutma olayı fiyatına göre gayet iyi. Tek tarafta toplanan 2 adet fan bulunuyor. 4000 serisi daha az ısınan bir seri o yüzden sıcaklıklar daha az olur. Eksi yönlerine gelecek olursak ekranı %45Ntsc ve işlemcisi i5-12450 yerine i5-12500 daha iyi olurmuş.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,692
Mesajlar
11,069,801
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top