Msi B450 tomahawk Ram tavsiyesi

Evilpluto

80+
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
70
Reaksiyon skoru
19
Merhaba
Sistemde şuan 2X8 Gb Gskill 3000 Mhz ram var The last of us gibi oyunlarda yetersiz kalıyor. Single model Gskill 16gb 3200 Mhz Ram düşünüyorum ilerisi içinde bundan devam ederim diye. Hepsi beraber uyumlu olur mu sisteme?

Anakart : Msi b450 tomahawk
İşlemci : R5 2600
 
Kingston 2x8 3200MHz ve Team 2x8 3600mhz ramlari 3600 mhz de kullanıyorum herhangi bir sorun yok. Ama 3 ram olarak kullanırsan dual çalışmaz diye biliyorum.
 
Kingston 2x8 3200MHz ve Team 2x8 3600mhz ramlari 3600 mhz de kullanıyorum herhangi bir sorun yok. Ama 3 ram olarak kullanırsan dual çalışmaz diye biliyorum.
3600 mhz ram vs 3000 ram oyunlarda düşüş fps farkı oluyor mu 3000 mhz 3600 alan adam fark hisseder mi
 
Dual Chanel 32gb furry beast alabilirsen daha iyi olur
 
3600 mhz ram vs 3000 ram oyunlarda düşüş fps farkı oluyor mu 3000 mhz 3600 alan adam fark hisseder mi
Ben Kingston olanları da 3600 a oc yaptım. Ramlar kaliteliymiş. Oc yapmazsan sistemde takılı en düşük ram hızı neyse diğerleri de o hızda çalışır sorun olmaz
 
Kingston 2x8 3200MHz ve Team 2x8 3600mhz ramlari 3600 mhz de kullanıyorum herhangi bir sorun yok. Ama 3 ram olarak kullanırsan dual çalışmaz diye biliyorum.
O zaman yanına bi 16 lık daha alırız çalışır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dual Chanel 32gb furry beast alabilirsen daha iyi olur
Dual dediğin aynı Ram den bi tane daha almak değil mi?
 
O zaman yanına bi 16 lık daha alırız çalışır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dual dediğin aynı Ram den bi tane daha almak değil mi?
2 tane 16gb alıp eski ramlerin yerine takarsan daha iyi olur ama 2x16gb ddr4 3200 MHz ram fiyatları 2k civarında. Bütçen yetmiyosa 8+8+16 şeklinde de kullanabilirsin ama çalışıp çalışmayacağından emin değilim, hiç denemedim
 
Sistemde zaten 8+8 var yanına alacağım RAM 16gb olacak şuan 860 TL Gskill 3200 Mhz
 
Merhaba
Sistemde şuan 2X8 Gb Gskill 3000 Mhz ram var The last of us gibi oyunlarda yetersiz kalıyor. Single model Gskill 16gb 3200 Mhz Ram düşünüyorum ilerisi içinde bundan devam ederim diye. Hepsi beraber uyumlu olur mu sisteme?

Anakart : Msi b450 tomahawk
İşlemci : R5 2600
Anakartında 4 slot var. Uyumlu çalışabilir de çalışmayabilir de. Deneyip görmen en iyisi olur bence.
 
Aynen biosda güncel sıkıntı çıkacağını sanmıyorum sadece çift kanal çalışma nimetinden yararlanamayız
3 RAM takılıyken çalışmaması gerek böyle durumda ama sadece A2 ve B2 slotlarına takıp 8+16 olarak ayarlarsan 8+8 GB üstünden çift kanal çalışıp kalan 8 GB tek kanal çalışabilir.
 
Ram geldi sistem açıldı, tanıdı sıkıntı yok yalnız galiba çift kanal güme gitti
Öncesinde 8+8 iken Dımm 2 Dımm 4 olarak yazıyordu şimdi sadece Dımm yazıyor
Bunu nasıl çift kanal hale getirebilirim tekrar bi tane daha mı 16 GB almam lazım?
 

Ekler

  • 20230417_170147.jpg
    20230417_170147.jpg
    36.1 KB · Hit: 56
Geri
Top