klavyeye kola döküldüü yardım

Keycapleri söküp kolonyalı mendille vs sil geri tak dua et yapışma olmasın
 
Ben gazoz dökmüştüm, baya bir tuşa yayılmıştı, tuşları söküp etrafını sildim kolonyalı bezle ama düzelmedi hala yapışkanlık vardı switchte, switchlerin içine pipetle damla damla su damlattım kurutmaya bıraktım 1-2 gün düzeldi

+düzelmezse adını unuttum ama böyle ürünler için zarar vermeyen spreyler vardı, onlardan alabilirsin; https://www.hepsiburada.com/fakir-l...-ve-revel-islak-havlu-72-li-p-ZYFAKLCDCLEANER
 
kola döküldü temizledim iyice ama s harfi basınca yavaş cıkıyor geri nasıl düzelir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


mekanik
Hocam s tuşunu çıkar. Arkasını çevir içinde kola yapış yapış olmuştur muhtemelen. Kürdanla temizle, ıslak mendille sil kurur tekrar tak
 
Geri
Top