Monster K3 Pro vs XPG Summoner

HasEr

80+
Katılım
28 Aralık 2022
Mesajlar
129
Reaksiyon skoru
84
Monster k3 pro daha fonksiyonel geldi bana özellikle yazılım kullanma kolaylığı (xpg nin yazilim desteginde cok sikayet var) , bir sonraki veya bir önceki videoya geçme, sesi kapatma, videoyu durdurma gibi.. (Videolardan anladığımı aktariyorum yanlışlık olabilir) monster kol desteği plastik ama uzun ömürlü olur sanirim 7 senedir logitech g 103 destegini kullandim bana misin demedi. Özellikle xpg sumoner ın space sesinden rahatsız olunmuş. İkisininde de yay sesinden rahatsiz olanlar var ama cok cok kaliteli olmadığı surece yay sesi bu alanda ki her klavyede oluyormuş sanirim. Monsterın sessiz olduğu söylenmiş yorumlarda, Düşüncelerinizi almak isterim? (Monster 200 tl daha ucuz)
 
XPG Summoner net. Yazilimindan korkuyorsan Razer Blackwidow V3 Tenkeyless al.
 
Hocam kalite olarak bende xp gibi hissediyorum ama neden xp olduğunun nedenini yazar mısınız belki benden sonra yuzlerce kişi bu iki klavye arasında kalacak?
Çok daha iyi switchlere sahip ve her türlü daha iyi.
 
Hocam kalite olarak bende xp gibi hissediyorum ama neden xp olduğunun nedenini yazar mısınız belki benden sonra yuzlerce kişi bu iki klavye arasında kalacak?
Sessizliği yumuşak hissiyatı harika tepkime hızı ile XPG
 

Ekler

  • ece54431-194d-4ef1-8d44-50a9f26c0d6e.jpeg
    ece54431-194d-4ef1-8d44-50a9f26c0d6e.jpeg
    375.9 KB · Hit: 67
Monsterin switchlerini inceleyerek mi bu yorumu yaptınız? Başka neyi iyi mesela? Yurt dışı fiyatı 100 euro civarı tr de gayet uygun geldi fiyatı 1400 TL
Monsterin Switchleri cok kotu hocam. Outemu'yu iyi bilirim. Yay sesi sorunlu.

Bir de Monster logo basıyor genelde. Bu da alinmamasi icin yeterli bir sebep.
 
Silver biraz gereksiz geldi o kadar iyi tepkime olması dezavantajlı olabilir sanki. Ben sessiz daha çok seviyorum silver ile red aynı sessizlikle sanırım. Hangisi mantıklı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Monsterin Switchleri cok kotu hocam. Outemu'yu iyi bilirim. Yay sesi sorunlu.

Bir de Monster logo basıyor genelde. Bu da alinmamasi icin yeterli bir sebep.
 
Silver biraz gereksiz geldi o kadar iyi tepkime olması dezavantajlı olabilir sanki. Ben sessiz daha çok seviyorum silver ile red aynı sessizlikle sanırım. Hangisi mantıklı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dezavantaj degil ki.

Red al gec o halde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,676
Mesajlar
11,079,811
Üyeler
198,178
Son üye
cankv
Geri
Top