Yay sesi diyenler oluyor yay sesi hepsinde mevcut.Kullanıyor musunuz ya da kullananlar memnun mu outemunun redinden
kanka lol oynuycaksan kesinlikle red switch almaBirinci klavye olarak kullanacağım bir klavye alacağım ve karar veremiyorum muhtemelen alacağım modelin switchi outemu olacak sizce
outemu blue mu
outemu red mi
Size demedim pardon hocamBlue switch aldığıma pişman eden tek switch başım ağrıdı
Neden kikanka lol oynuycaksan kesinlikle red switch alma
Şuanda red mi kullanıyorsunuzBlue switch aldığıma pişman eden tek switch başım ağrıdı
atıyorum malp var karşıda r atacak elini fde bekletirken yanlışlıkla f basıyon aşırı hassas olduğu içinNeden ki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Size demedim pardon hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Neden ki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Şuanda red mi kullanıyorsunuz
Hocam blue çok ses çıkarırYok daha çok valorant cs gibi fps oyunları oynayacağım