Resident evil 4 remake fps drop sorunu ?

Herucane

80+ Silver
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
2,449
Reaksiyon skoru
1,157
Oyunda her şey en yüksek ayarda vram kısmı 11.21 gb görünüyor ama oyunun kullandıgı vram 12.16gb ara sıra fps drop yiyorum anlık normalmidir ? (RX6700XT 12GB Ekran kartını kullanıyorum)
 
Oyunda her şey en yüksek ayarda vram kısmı 11.21 gb görünüyor ama oyunun kullandıgı vram 12.16gb ara sıra fps drop yiyorum anlık normalmidir ? (RX6700XT 12GB Ekran kartını kullanıyorum)
Vramı sonuna kadar tüketiyorsun nefes alacak yer yok sen oksijensiz alanda kalsan nolur ölürsün sence bu sorunun cevabı açık değilmi evet o kart üst segment bir kart ama bir RX6800 RX6900 değil
 
Vramı sonuna kadar tüketiyorsun nefes alacak yer yok sen oksijensiz alanda kalsan nolur ölürsün sence bu sorunun cevabı açık değilmi evet o kart üst segment bir kart ama bir RX6800 RX6900 değil
Hocam denemek için açtım çokda kaliteli duruyor rtx high ayarda oyun güçlü ama böyle bi daha güzel peki bu sorun çıkartırmı
 
Hocam denemek için açtım çokda kaliteli duruyor rtx high ayarda oyun güçlü ama böyle bi daha güzel peki bu sorun çıkartırmı
Drop yemeniz harici sorun çıkartmaz ama bile bile ekran kartını zorlamakta ayrı bir yürek ister
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,242
Mesajlar
11,085,738
Üyeler
198,277
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top