Vramı sonuna kadar tüketiyorsun nefes alacak yer yok sen oksijensiz alanda kalsan nolur ölürsün sence bu sorunun cevabı açık değilmi evet o kart üst segment bir kart ama bir RX6800 RX6900 değilOyunda her şey en yüksek ayarda vram kısmı 11.21 gb görünüyor ama oyunun kullandıgı vram 12.16gb ara sıra fps drop yiyorum anlık normalmidir ? (RX6700XT 12GB Ekran kartını kullanıyorum)
Hocam denemek için açtım çokda kaliteli duruyor rtx high ayarda oyun güçlü ama böyle bi daha güzel peki bu sorun çıkartırmıVramı sonuna kadar tüketiyorsun nefes alacak yer yok sen oksijensiz alanda kalsan nolur ölürsün sence bu sorunun cevabı açık değilmi evet o kart üst segment bir kart ama bir RX6800 RX6900 değil
Drop yemeniz harici sorun çıkartmaz ama bile bile ekran kartını zorlamakta ayrı bir yürek isterHocam denemek için açtım çokda kaliteli duruyor rtx high ayarda oyun güçlü ama böyle bi daha güzel peki bu sorun çıkartırmı
Normalde ekran kartı ve işlemci sıcaklığı 60 kolay kolay geçmez ondan işlemci 66 ekran kartı 67 derece olduDrop yemeniz harici sorun çıkartmaz ama bile bile ekran kartını zorlamakta ayrı bir yürek ister