Hocam sistem akardı şimdi yüksek fps alıyorum bi saniyelik drop sinir bozuyoeski drivera geçebilirsiniz ekstra bi ekleme yapıldıgını görmedim 6000 serisi kartlara
Hocam bide oyuna ilk girişte neden drop olur saniyelik amaeski drivera geçebilirsiniz ekstra bi ekleme yapıldıgını görmedim 6000 serisi kartlara
o konuda bilgim yok directx önebelleği falan olabilir bende de oluyor nadir oyunlardaHocam sistem akardı şimdi yüksek fps alıyorum bi saniyelik drop sinir bozuyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam bide oyuna ilk girişte neden drop olur saniyelik ama
bilgi dahilimde değilGüçlü ekran kartlarında böyle bir sorun olmaz bence
Ya sorma delirdim oyun 500 fps drop yiyorum ikide birŞu anlık en stabili 23.5.1
23.7.1 bozuk bildiğin![]()
23.5.1 kurdum şuandaki kasmalar normalmi sıfırdan kurdumŞu anlık en stabili 23.5.1
23.7.1 bozuk bildiğin![]()
DDU ile silip 23.5.1 i kurdunuz değil mi?Ya sorma delirdim oyun 500 fps drop yiyorum ikide bir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
23.5.1 kurdum şuandaki kasmalar normalmi sıfırdan kurdum